کشیدن ریشه دندان

ریشه دندانهایی که قابل نگهداری نمیباشند ، بهتر است هر چه سریعتر کشیده شوند زیرا میزان باکتری های دهان را افزایش داده و منجر به پوسیدگی سایر دندانها میشوند و منجر به عفونت و بوی بد دهان و تحلیل استخوان میشوند . البته در برخی موارد جهت جلوگیری از آسیب به استخوان و لثه بهتر است جراحی شوند .

تفاوت کشیدن و جراحی بی کیفیت ( ارزان ) و با کیفیت

در کشیدنهای بی کیفیت احتمال ایجاد مشکلات زیر بسیار بالا است :

  1. شکستن استخوان اطراف دندان
  2. آسیب زیاد به لثه
  3. عفونت
  4. تحلیل استخوان و در نتیجه تاثیر بر کیفیت پروتز جایگزین دندان

کشیدن دندان

دندان هایی که نیاز به کشیدن دارند بهتر است هر چه سریع تر کشیده شوند زیرا میزان باکتری های دهان را افزایش داده و منجر به پوسیدگی سایر دندانها میشوند و منجر به عفونت ، بوی بد دهان و تحلیل استخوان میشوند . گاه در ارتودنسی نیاز به کشیدن دندان های سالم میباشد که تشخیص این مهم بر عهده متخصص ارتودنسی میباشد .

جراحی ریشه دندان

جراحی ریشه دندان ( از جمله نیش ، جلو ، عقب ، عقل ) در دندانپزشکی VIP دکتر بهمن پوراقدم و یلدا بازرگان ، بدون درد و با روشهای به روز و در برخی موارد با لیزر انجام میشود .

حتما بخوانید

ایمپلنت چیست ؟ انواع ایمپلنت کدامند ؟ همه چیز را درباره ایمپلنت اینجا بخوانید

ترمیم ریشه دندان

آیا ریشه دندان قابل ترمیم است ؟ ریشه دندان در بعضی مواقع بوسیله پست و روکش قابل نگهداری میباشد . جهت تشخیص این موضوع معاینه حضوری الزامی میباشد .

جراحی ریشه دندان بدون درد

آیا جراحی ریشه دندان درد دارد ؟ جراحی ریشه دندان در دندانپزشکی VIP دکتر بهمن پوراقدم و یلدا بازرگان ، بدون درد و با روشهای به روز و در برخی موارد با لیزر انجام میشود .

هزینه کشیدن و جراحی ریشه دندان

قیمت کشیدن دندان و هزینه جراحی دندان در سالها 97 98 99 1400 روند صعودی داشته است . قبل از اطلاع از هزینه کشیدن ریشه دندان پاراگراف زیر را مطالعه نمایید .

هزینه کشیدن بی کیفیت ( ارزان ) در بلند مدت بالاتر از قیمت کشیدن با کیفیت میباشد . به طوری که احتمال تحلیل عفونت و شکستگی استخوان در کشیدن با کیفیت در آینده کمتر است . در نتیجه مراجعین در بلند مدت هزینه کمتری متقبل شوند .

در هر کالا چند برند برتر وجود دارد مثلا در خودرو یا پوشاک یا سایر اجناس مطمئنا عمر یک کفش آدیداس حداقل دوبرابر عمر یک برند ناشناس کفش میباشد .

اما کشیدن تفاوت بسیاری با یک کفش دارد زیرا در صورت خراب شدن دندان گاها ضربات جبران ناپذیری به سلامتی شما و استخوان فک شما وارد میشود .

همه مردم در صورت نیاز به جراحی قلب یا هر کدام از ارگانهای بدن به دنبال بهترین پزشک میباشند اما سی درصد افراد در امور دندانپزشکی به دنبال بهترین دندانپزشک میباشند . این امر ناشی از آگاهی پایین جامعه میباشد . زیرا اگر جامعه آگاه باشد که دندانها علاوه بر اینکه بر روی سایر ارگانهای بدن مثل قلب و دستگاه گوارشی تاثیر مستقیم دارند در زندگی اجتماعی و اقتصادی فرد نیز تاثیر میگذارند . در این صورت بدون شک تک تک افراد جامعه به دنبال بهترین دندانپزشکان و بهترین متریال خواهند بود . در نتیجه هنگامی که بحث بر سر سلامتی شما میباشد تا جای ممکن هزینه در اولویت آخر باشد و اولویت شما کیفیت درمان و دندانپزشک خوب برای جراحی یا کشیدن باشد تا سلامتی شما تحت الشعاع قرار نگیرد .

همواره تا پایان عمر این نکته را در نظر داشته باشید که بی کیفیت ترین امور دندانپزشکی و پزشکی در بلند مدت گران ترین محسوب میشوند .

جهت اطلاع از هزینه کشیدن و جراحی در دندانپزشکی VIP دکتر بهمن پوراقدم و یلدا بازرگان اینجا کلیک نمایید .

به راحتی و در سریعترین زمان ممکن نوبت خود را رزرو کنید

رزرو نوبت آسان

ریشه دندان شکسته

ریشه دندان شکسته جلو و عقب در بعضی مواقع بوسیله پست و روکش قابل نگهداری میباشند و در بعضی مواقع کشیدنی میباشد . اظهار نظر در مورد کشیدنی بودن ریشه دندان نیازمند معاینه حضوری میباشد و تاخیر در مراجعه به علت گسترش پوسیدگی احتمال کشیدنی بودن ریشه دندان را افزایش میدهد .

ریشه دندان خراب

ریشه دندان خراب عقل یا شیری یا دائمی منجر به پوسیدگی سایر دندانها میشود و منجر به عفونت و بوی بد دهان میشود . جهت جراحی یا کشیدن ریشه دندان به مراکز دندانپزشکی مراجعه نمایید . البته در بعضی مواقع این ریشه ها قابل نگهداری میباشند که جهت اظهار نظر قطعی مراجه حضوری الزامی میباشد .

نظرات مردم درباره ریشه دندان

لطفا نظرات پیشنهادات خود در مورد مطالب بالا و جراحی ریشه دندان در زیر با ما درمیان بگذارید .

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *