ایمپلنت تهران

برای پرش بر هرکدام از عنوان های زیر بر روی آن کلیک نمایید.

ایمپلنت چیست و اجزای ایمپلنت

همه چیز درباره ایمپلنت دندان : ایمپلنت بهترین راه جایگزینی دندان از دست رفته میباشد . یک واحد ایمپلنت شامل سه قسمت :

1) فیکسچر : آلیاژ فلز تیتانیوم که نقش ریشه ی دندان را ایفا میکند .

2) اباتمنت : آلیاژ تیتانیوم که روکش ایمپلنت، به واسطه اباتمنت به فیکسچر متصل میگردد .

3) روکش ایمپلنت : از جنس سرامیک یا ترکیبی از سرامیک و فلز میباشد که نقش تاج دندان را ایفا میکند .

عکس ایملپنت

ایمپلنت تهران

نکات مهم و همه چیز درباره ایمپلنت

1- بیش از سیصد نوع ایمپلنت وجود دارد که بیش از نیمی از آنها نوپا و بدون پیشینه میباشند . تنها پنج برند معروف ایمپلنت در دنیا وجود دارد که در کشورهای اروپایی و آمریکا بخش اعظم مصرف ایمپلنت دندانپزشکی مربوط به این پنج ایمپلنت میباشد .حتی بعضی از برند ها شامل چندین مدل میباشند که از نظر کیفیت با همدیگر متفاوت میباشند همچون برند اشترومن که شامل مدل های اصلی اشترومن و مدل های کم کیفیت تر مانند neodent میباشد.

2-ایمپلنت از سه قسمت فیکسچر ( قسمتی که داخل استخوان قرار میگیرد ) ، روکش ، اباتمنت ( وصل کننده روکش به فیکسچر ) تشکیل شده است و هزینه و طول عمر ایمپلنت به کیفیت هر یک از این قطعات بستگی دارد .همچنین در پروسه ایمپلنت چندین قطعه دیگر برای آماده سازی استخوان و قالبگیری روکش نیز استفاده میشود که کیفیت این قطعات نیز در کار نهایی بسیار تاثیرگذار میباشد.

3- بعضی ازکشورها چندین شرکت سازنده ایمپلنت با کیفیت های متفاوت دارند ، پس کشور سازنده ایمپلنت تعیین کننده کیفیت نمیباشد و برند ایمپلنت مهم میباشد .حتی گاها اینکه در یک برند چه مدلی از این برند کار میشود هم مهم میباشد.

4- هر کدام از ایمپلنت های مطرح موجود در بازار و مدلهای مختلف هر کدام از این برندها برای شرایط کلینیکی خاصی طراحی شده اند و مراجعه به مرکزی که دارای انواع سیستم ها و مدل های ایمپلنت میباشد از این جهت توصیه میگردد که دندانپزشک کاردان با توجه به شرایط بیمار از ایمپلنت مناسب برای هر فرد استفاده نماید .

5- تبلیغاتی که امروزه برای ایمپلنت بکار میروند مانند : ایمپلنت یک روزه ، ایمپلنت بدون جراحی ، ایمپلنت بعد از کشیدن دندان ، باید با رعایت اصول پایه ای جایگذاری و بارگذاری ایمپلنت همراه گشته و هدف صرفا تحویل فوری ایمپلنت و زیبایی موقتی بیمار نباشد . زیرا هدف از درمان ایمپلنت دستیابی به درمانی موفق با طول عمر بالا میباشد .

6- قرارگیری ایمپلنت در مرکز دندانپزشکی دکتر بهمن پوراقدم و یلدا بازرگان بدون درد میباشد و اکثر بیماران هیچ دردی حین جایگذاری ایمپلنت حس نمیکنند و در مقایسه با سایر درمان های دندانپزشکی از جمله کشیدن دندان برای مراجعین درمان بسیار راحت تری میباشد .

7- امروزه در کشور های پیشرفته تقریبا همه بیماران جهت جایگذاری دندان های از دست رفته از ایمپلنت استفاده مینمایند .

8-وجود فضای خالی دندان از دست رفته گاها موجب مشکلات و عوارض بسیاری بر روی سیستم دندانی فرد میگردد .

9- انجام ایمپلنت از لحاظ اجتماعی و اقتصادی به نفع فرد در بلند مدت میباشد .

10- طبق اخرین مقالات انجام آزمایشات ویتامین دی ، کلسترول و چربی خون قبل از درمان ایمپلنت توصیه میگردد .

11- در بیست الی سی درصد بیماران انجام پیوند استخوان جهت افزایش طول عمر ایمپلنت ضروری میباشد . البته در این بیماران میتوان ایمپلنت هایی با سایز کوچکتر جایگذاری نمود که این عمل گاها منجر به کاهش طول عمر ایمپلنت میگردد .

12- لقی پروتز متحرک ( دندان مصنوعی ) را میتوان به طور محسوسی توسط دو الی پنج ایمپلنت کاهش داد .

13- ایمپلنت همراه با روکش را گاها میتوان یک روزه و بدون جراحی انجام داد .

14- ایمپلنت دیجیتال ( ایمپلنت بدون جراحی ) میزان برش لثه را کاهش میدهد و نیاز به بخیه را حذف مینماید .

15- طول عمر ایمپلنت به کیفیت و کمیت استخوان و لثه اطراف ایمپلنت بستگی دارد و در صورت نقص در هریک از این عوامل باید جراحی های تکمیلی جهت بهبود وضعیت استخوان و لثه انجام گیرد .

16- چندین ایمپلنت را میتوان در یک جلسه جایگذاری نمود .و جایگذاری هشت ایمپلنت به طور میانگین ممکن است در کل نیازمند دوساعت زمان باشد.

18-در طول درمان ایمپلنت در هشتاد درصد مواقع میتوان از زمان کشیدن دندان تا زمان تحویل روکش ایمپلنت از پروتز های موقت به منظور حفظ زیبایی فرد استفاده کرد.

17- برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات ذیل را مطالعه فرمایید .

مهمترین ابهامات مراجعین که قبل از مراجعه به دندانپزشکی بهتر است رفع شود

  1. با توجه به مسایل تحریم بهتر است ایمپلنت کره ای کار کنیم ،ایمپلنت های سوییسی و آمریکایی در ایران موجود نیست:این جمله کاملا اشتباه میباشد زیرا در طول چند سال اخیر نود درصد برندهای ایمپلنت به طور مرتب وارد میشود حتی اگر قرار بر عدم واردات به خاطر تحریم باشد چون کره نیز یک کشور خارجی میباشد ، ایمپلنت کره ای نیز نباید وارد شود،همچنین روابط ایران با کشور سوییس بسیار بهتر از کره میباشد و اکثر کالاهای پزشکی موجود در ایران پس از چین متعلق به کشور سوییس میباشد. توجه فرمایید در جهان امروز تحریم در کالاهای با ابعاد کوچک معنی ندارد حتی اگر این کالاها به دلیل شرایط تحریم وارد نیز نشوند،باز در بازار کشور وجود دارند همانند دستگاه ماهواره که شرایط بدتر از تحریم دارد و خود کشور ایران اجازه واردات نمیدهد و استفاده از آن غیر قانونی میباشد ولی نودونه درصد منازل دستگاه ماهواره دارند!!!
  2. بهتر است همه دندانهای باقیمانده خودم رو بکشم و ایمپلنت کنم :مساله بسیار مهم میباشد و همین مساله افراد زیادی را دچار مشکل در بلند مدت مینماید.کیفیت ریشه دندان بسیار بهتر از بهترین ایمپلنت دنیا میباشد زیرا دندان طبیعی به علت وجود غشای خاص بین ریشه و استخوان فشار های فکی را احساس میکند ولی ایمپلنت فشارهای فکی را احساس نمیکند لذا طول عمر ریشه دندان سالم از بهترین ایمپلنت هم بالاتر است ،خوانندگان عزیز حفظ یک دندان سالم در یک دهانی که به طور کامل ایمپلنت شده است به علت احساس بهتر فشارهای فکی به صورت غیر مستقیم منجر به افزایش طول عمر ایمپلنت های داخل دهان شما میشود،متاسفانه امروزه مخصوصا در ایران بسیاری از دندانپزشکان به اصرار بسیار مراجعین بسیاری از دندانها را میکشند،اما توجه فرمایید که کشیدن دندان های شما هیچ آسیبی به دندانپزشکتان وارد نمیکند و طرح درمان شما را برای دندانپزشک راحتتر و مقرون به صرفه تر میکند و ضرر نهایی را شما در بلند مدت متحمل میشوید…..
  3. از کجا بدانیم دندانپزشک شما چه مدل ایمپلنتی برای شما کار گذاشته است؟ایمپلنت های معروف هر کدام شکل خاص خود را دارند و با یک عکس رادیوگرافی ساده حتی چند سال پس از جایگذاری نیز قابل تشخیص میباشند.
  4. مهم کار دکتر میباشد و ایمپلنت ها هیچ فرقی ندارند زیرا همه از جنس تیتانیوم میباشند:این جمله نیز اشتباه میباشد زیرا جنس ایمپلنت ها آلیاژی(ترکیب چند فلز با هم) از تیتانیوم میباشد و فقط از تیتانیوم ساخته نشده است ، این ترکیب حالت های مختلفی دارد و علاوه بر این شکل هندسی ایمپلنتها با یکدیگر متفاوت میباشند همچنین ایمپلنتهای با کیفیت با تکنیک های خاص سطح ایمپلنت را طوری آماده سازی مینمایند که سلول های استخوانی راحت تر به این سطوح بچسبند و نیز سطح این ایمپلنت ها در ابعاد میکروسکوپیک عاری از هر گونه آلودگی میباشد لذا تحلیل استخوان اطراف این ایمپلنت ها به ندرت اتفاق می افتد. همچنین پیچی که اباتمنت به واسطه ی آن به فیکسچر متصل میشود بسیار مهم میباشد و این پیچ در برند های مطرح ایمپلنت به علت کیفیت بالا به ندرت میشکند. در واقع مهارت و کار دکتر بخشی از پازل ایده آل بودن ایمپلنت میباشد و هیچ پزشکی قادر به ارائه درمان ایمپلنت با طول عمر بالا با برندهای ایمپلنت ضعیف نمیباشد.
  5. میتوانم خودم ایمپلنت را تهیه کنم و به دندانپزشک جهت جایگذاری تحویل دهم:در پروسه جایگذاری یک برند خاص ایمپلنت یک کیت که دارای حداقل چهل ابزار مختلف میباشد و نیز چندین قطعه مختلف از جمله آنالوگ ، اباتمنت ، ایمپرشن و … استفاده میشود که همگی مخصوص آن مدل و برند ایمپلنت میباشند همچنین ایمپلنت سایز های مختلفی دارد که بسته به سایز استخوان دندانپزشک مناسب ترین سایز را انتخاب مینماید لذا مرکزی که یک برند را انجام میدهد نه تنها کیت و قطعات آن برند را باید داشته باشد بلکه سایزهای مختلف آن برند نیز در این مرکز بایستی موجود باشد.
  6. به خاطر ترس از انجام ایمپلنت ،ایمپلنت انجام نخواهم داد:تصوری غلط و اشتباه که اکثرا گریبانگیر مردم کشورهای جهان سوم به علت عدم آموزش های صحیح میباشد ، توجه فرمایید که عدم جایگذاری ایمپلنت در فضای بی دندانی فرد را در آینده دچار مشکلات گوارشی ، دندانی ، ظاهری و سلامتی بسیاری مینماید که اگر فرض کنیم انجام ایمپلنت دردناک است (که در مرکز دندانپزشکی دکتر بهمن پوراقدم و مراکز با کیفیت ،بدون درد میباشد)عدم انجام آن فرد را دچار مشکلات شدید تر و دردناک تری مینماید مثلا جای خالی دندان باعث کج شدن دندانها و افزایش گیر غذایی و پوسیدگی سایر دندان ها میشود که منجر به به کشیدن و درمان ریشه سایر دندانها میشود، که این درمانها به مراتب سخت تر از جایگذاری ایمپلنت برای مراجعین میباشد.
  7. اگر مرکزی ایمپلنت را برای مدت طولانی ضمانت نماید مراجعه یه این مرکز به صلاح میباشد:همواره ضمانت طولانی مدت یکی از راههای جذب مراجع برای اکثر کسب و کارها میباشد ،صرفا ضمانت کردن به معنای ایده آل بودن درمان انجام شده نمیباشد ، بلکه بعضی از مواقع روشی برای فروش کالاهای درجه دو برای مشتریان میباشد، هیچ پزشک باتجربه ای کار درمانی را بلند مدت ضمانت نمیکند زیرا در کار درمانی هیچ قطعیتی وجود ندارد ، در صورتی که در آینده خود فرد دچار مشکل دیابت کنترل نشده یا پوکی استخوان شود و یا بهداشت دهان ودندان را رعایت ننماید طول عمر ایمپلنت کاهش میابد لذا پزشکان ماهر  کار درمانی را به صورت بلند مدت ضمانت نمی نمایند ، کلام آخر در مورد ضمانت این میباشد که طول عمر ایمپلنت شما با ضمانت پزشکتان افزایش نمی یابد بلکه با انتخاب ایمپلنت خوب و دندانپزشک خوب و حفظ سلامتی بدن و رعایت بهداشت دهان و دندان افزایش می یابد.
  8. اگر در مرکزی ایمپلنت اشترومن یا یکی از پنج برند برتر ایمپلنت باشد خیالمان راحت میباشد: این جمله اشتباه میباشد ، زیرا هر کدام از این برندها مدل های مختلفی دارند که تفاوت قیمت و کیفیت فاحشی با همدیگر دارند برای مثال در ایمپلنت اشترومن مدل neodent کیفیت و قیمت پایین تری نسبت به SLA active دارد،سوای این مسایل در یک مارک ایمپلنت قطعات متعددی تا زمان تحویل روکش ایمپلنت استفاده میگردد که کیفیت این قطعات نیز مهم میباشد. توجه فرمایید در ایمپلنت تک تک مراحل بسیار مهم میباشند برای مثال اولین مرحله ایمپلنت که دریلینگ استخوان میباشد که در صورت استفاده از دریل هایی که بیش از حد مجاز استفاده شده اند به علت ایجاد حرارت حین دریلینگ ، استخوان دچار آسیب میشود و حتی اگر بهترین برند ایمپلنت را نیز استفاده نماییم تحلیل استخوان شدیدی اطراف ایمپلنت به وجود می آید .پس برای رسیدن به یک ایمپلنت ایده آل تک تک مراحل درمان باید ایده آل باشد و در مقاله پایین جزییات بیشتری مطرح مینماییم.
  9. بهترین دندانپزشک ایمپلنت همواره تعداد زیادی نمونه کار در صفحات مجازی دارد:این تصوری اشتباه هست و دیدن چندین نمونه کار از دندانپزشکتان کفایت میکند و واقعیت این است که بهترین تبلیغات برای بهترین دندانپزشکان تبلیغات سینه به سینه مراجعین قبلی میباشد نه صفحات مجازی و شوهای مجازی موجود در آن صفحات.البته در مرکز دکتر بهمن پوراقدم تعداد زیادی نمونه کار وجود دارد که به هنگام مراجعه حضوری میتواند به رویت مراجعین برسد.همچنین نمونه کار خوب به معنای کار با کیفیت نمیباشد زیرا بسیاری از کارهای دندانپزشکی ممکن است در روزهای اول ظاهری بسیار زیبا داشته باشند ولی به علت عوامل مختلف از جمله متریال بی کیفیت طول عمر بسیار کمی داشته باشند.و ظاهر کار نیز بعد یک مدت کوتاه دچار مشکل شود!!!
  10. بهترین دندانپزشکان ایمپلنت همواره اساتید دانشگاه میباشند:این جمله نه صحیح هست نه غلط ،بلکه تصور صحیح این میباشد که بهترین دندانپزشک بایستی در طول روز وقتی را جهت مطالعه جدیدترین مقالات اختصاص دهد زیرا دنیای دندانپزشکی با توجه به تغییرات تجهیزات و مواد مصرفی و انتظارات جامعه دائما در حال تغییر و بروز رسانی میباشد،بسیاری از دندانپزشکان از محیط دانشگاهی به علت زمان بر بودن کناره گیری میکنند و ترجیح میدهند به جای آموزش دادن آموزش ببینند و کیفیت خدمات خود را همه روزه بهبود دهند.البته امروزه در بسیاری از اصناف،آمورش تبدیل به منبع درآمد خوب شده است به طوری که حتی در حرفه دندانپزشکی برخی از دندانپزشکان نود درصد درآمد خود را از حرفه آموزش کسب می نمایند و تنها ده درصد وقت خود را در مطب صرف مینمایند.البته طبق نظر شخصی دکتر بهمن پوراقدم تمرکز در یک موضوع همواره منجر به خروجی باکیفیت تری میشود و …..
  11. بهترین دندانپزشک ایمپلنت بایستی مرکزی بسیار پرمراجع داشته باشد و همزمان چندین پزشک دراین مرکز در حال ارائه خدمات باشند:با توجه به اینکه دندانپزشکی شغلی میباشد که نیازمند دقت ، نظم ، حوصله و رعایت بهداشت میباشد ، طبق نظر شخصی دکتر بهمن پوراقدم امکان رعایت این موارد با ویزیت دهها نفر و درمان دهها نفر در یک مرکز، درصد خطایی بالایی دارد.علاوه بر این دندانپزشکی شغلی فیزیکی ،فرسایشی میباشد ،لذا دندانپزشکی که روزانه دهها مراجع را درمان مینماید به طور ناخودآگاه ممکن است کیفیت درمانش کاهش یابد.
  12. مراجعه به یک کلینیک دندانپزشکی با مطب خصوصی فرقی ندارد؛ کلینیک هایی خوب میباشند که پزشکان آن مرکز تعویض نشوند تا شما همواره دسترسی به پزشک معالجه گر خود داشته باشید ،همچنین پزشکانی که در آن کلینیک میباشند قادر به سفارش و خرید تجهیزات و مواد درخواستی خود باشند.با رعایت این شرایط این دو میتوانند در یک رده قرارگیرند.اما به صورت کلی مراجعه به مطب های خصوصی توصیه میشود، زیرا معمولا بهترین دندانپزشکان استخدام سایر مراکز نمیشوند و ترجیح میدهند در مطب خصوصی خود خدمات دندانپزشکی را ارائه دهند.و درآمدی مستقل داشته باشند.
  13. بهترین دندانپزشکان ایمپلنت بایستی هزینه کم دریافت نمایند: پس از خواندن مطالب قسمت هزینه منطفی ایمپلنت با کیفیت در همین صفحه متوجه خواهید شد که این جمله اشتباه میباشد.توجه فرمایید با خواندن این قسمت به احتمال زیاد از ضررهای مادی و سلامتی و زمانی زیادی نه تنها در صنف دندانپزشکی بلکه به هنگام خرید یا دریافت خدمات در سایر اصناف جلوگیری خواهید نمود.
  14. بهتر است به  مطبی مراجعه کنم که روکش ایمپلنت هم در داخل مطب ساخته میشود:ساخت روکش در حیطه و تخصص صنفی به عنوان لابراتوار دندانسازی میباشد که یکی از رشته های دانشگاهی میباشد در این رشته فرد جهت دریافت مدرک تحصیلی 150 واحد درسی را پاس مینماید در حالی که دندانپزشکان در طول تحصیل تنها چهار واحد درسی مربوط به لابراتوار دندانسازی (یعنی مربوط به ساخت روکش و لمینت) را میگذرانند. لذا بهترین روکش ها را بهترین لابراتوارها میسازند نه دندانپزشکانی که در مرکز خود دستگاه CADCAM دارند ،از جمله نقاط ضعف این دستگاهها ساخت لمینت ها و روکشهای تک لایه و نازیبا میباشد. پس برای داشتن روکش یا لمینت ایده آل بایستی دندانپزشکتان دندانها را اصولی آماده سازی کند و اصولی اسکن یا قالبگیری کند و اصولی بچسباند در کنار اینکه لابراتوار روکش یا لمینت را اصولی آماده مینماید.در واقع بهتر است هر شخص کار تخصصی خود را به خوبی انجام دهد. با وجود آنکه استفاده از دستگاههای ساخت روکش منجر به کاهش هزینه های مطب دندانپزشکی و افزایش سود مرکز میشود،در مرکز دکتر بهمن پوراقدم با وجود آنکه این دستگاه وجود دارد اما در نودونه درصد مواقع استفاده نمیشود و کارهای مربوط به لابراتوار به لابراتوارهای درجه یک ارسال میشود.
  15. دندانپزشک من بایستی کلیه مراحل را با میکروسکوپ و لیزر و اسکنر انجام دهد:در کلیه مشاغل خدماتی ابزارهای مختلفی وجود دارد و هر کدام از ابزار ها کاربرد خاصی دارد و طبیعتا مراکزی که ابزارهای متنوع تری دارند جهت انتخاب ارجحیت دارند(البته بیش از نصف تجهیزات جدید که تولید میشوند همانند آپشن های ماشین های جدید،صرفا جهت فروش برای افزایش سود کمپانی های تولید کننده میباشند و در عمل استفاده نمیشوند و یا استفاده از آنها منجر به افزایش کیفیت رانندگی شما نمیشود) اما هر ابزاری که جدیدتر و پیچیده تر باشد دلیل بر این نیست که استفاده از آن برای انجام یک درمان نسبت به ابزارهای قدیمی یا ساده تر بهتر میباشد، برای مثال میکروسکوپ دندانپزشکی بهتر است در جراحی های لثه بسیار کوچک یا درمان ریشه ی دندان های خاص یا جهت درآوردن قطعات ریز داخل ایمپلنت که دچار شکستگی شده اند استفاده شود ولی استفاده از آن برای تراش روکش یا لمینت یا سایر درمانها منجر به محدودیت حرکتی دندانپزشک و در نتیجه کاهش کیفیت درمان میشود زیرا دندانپزشکتان قرار است دندانهای شما را که با چشم غیر مسلح دیده میشوند درمان نماید نه دندانهای سلولهای شما…… همچنین استفاده از لیزر در برخی از درمان ها منجر به کاهش کیفیت خدمات میشود(طبق برخی از مقالات استفاده از لیزر در برخی از مواقع منجر به تعویق روند ترمیم زخم نیز میشود).و یا استفاده از اسکنر نسبت به قالبگیری در درمانهای ترکیبی و پیچیده یا زیر لثه ضعیف تر میباشد.مطب دندانپزشکی بهتر است مجهز باشد تا پزشک در موارد مورد نیاز بتواند این ابزارها را استفاده نماید ولی اینکه پزشک همه درمانها را با میکروسکوپ و لیزر و اسکنر انجام دهد ممکن است منجر به کاهش کیفیت درمان شود. در واقع ممکن است بعضی از همکاران جهت جذب مراجع یا جلب رضایت مراجعین در استفاده از این ابزارها زیاده روی نمایند و این موضوع ریشه در نا آگاهی و انتظار نابه جای برخی مراجعین دارد. به طوری که برخی مراجعین اصرار بر این دارند کلیه مراحل درمان ریشه یا عصب کشی با لیزر انجام شود این انتظار همانند این موضوع میباشد که شما از یک فرد انتظار دارید با دمپایی اورجینال شرکت نایک در دوی صد متر شرکت کند!!!در پایان این نکته را عرض کنیم مرکز دکتر بهمن پوراقدم مجهز به اسکنر(وسیله ای بدون نیاز به قالبگیری سنتی)،لیزر و میکروسکوپ سایر دستگاههای پیشرفته میباشد اما در این مرکز این دستگاهها در موقعیت مناسب استفاده میشوند.

عوارض و خطرات درمان ایمپلنت بی کیفیت

  1. درمان ایمپلنت بی کیفیت منجر به تحلیل استخوان و عفونت استخوان میشود.
  2. در صورت وجود دندان طبیعی در اطراف ایمپلنت ، منجر به آسیب دندان های کناری میشود.
  3. تحلیل استخوان ایجاد شده منجر به تو رفتگی صورت در آن ناحیه شده و در صورت کاهش ارتفاع عمودی صورت منجر به ایجاد چین های عمیق در صورت میشود.
  4. به دلیل تحلیل استخوان اتفاق افتاده در راستای عمودی گاها امکان درمان ایمپلنت مجدد وجود ندارد زیرا امکان پیوند استخوان در راستای عمودی در 90 درصد مواقع وجود ندارد و پیوند استخوان در 90 درصد مواقع در راستای افقی و افزایش عرض استخوان موفقیت آمیز هست.
  5. ممکن است در نواحی نزدیک عصب منجر به آسیب به عصب صورت میشود

هزینه منطقی ایمپلنت با کیفیت

هزینه زمانی و اقتصادی ایمپلنت ارزان در بلند مدت بالاتر از ایمپلنت باکیفیت میباشد ، ابتدا برای فهم این موضوع توضیحاتی را ارائه میدهیم و سپس تعرفه ایمپلنت ایده آل را خدمتتان عرض خواهیم نمود.
بهترین سیاست برای هزینه کردن در اصناف مختلف متفاوت است، لذا بایستی قبل از هزینه کردن نوع صنف مورد نظر خود را مشخص نماییم،به طور کلی سه نوع صنف وجود دارد؛

  1. صنف تماما کالایی:مشاغلی که ما فقط از این مشاغل کالا میخریم و برای ما فقط کالایی که میخریم و اصل بودن کالا مهم میباشد.لذا خرید همین کالا با قیمت هرچقدر پایینتر به نفعمان میباشد.جهت خرید کالا بهتر است مراکز مختلف تماس گرفته و به دنبال قیمت و تخفیفات بیشتر و جشنواره باشیم.
  2. صنف تماما خدماتی:مشاغلی که فقط شرکت و فرد خدمات دهنده مهم میباشد. مثلا یک وکیل قوی یا یک متخصص قلب رده بالا با آنکه ممکن است هزینه های بالایی دریافت نماید، ولی در بلند مدت منجر به سودهای زمانی و اقتصادی بیشتری میشود.و انتخاب وکلا و پزشکان قلب نیمه ماهر ممکن است منجر به ضررهای مادی ومعنوی جبران ناپذیر ما شود.لذا در این مشاغل خود فرد ارائه دهنده خدمت مهم میباشد نه قیمت و نه چیز دیگر و بایستی به دنبال بهترین ها به اندازه وسع خودمان باشیم.
  3. صنف کالایی ،خدماتی:این شغل ها نادر میباشند و متاسفانه افراد قادر به تفکیک این شغل ها از دو دسته بالایی نیمباشند. دندانپزشکی ، لابراتوارهای دندانسازی و جواهرسازی جزو این شغل ها میباشند شما به بهترین دندانپزشک دنیا یک توربین دندانپزشکی چینی با کیفیت پایین بدهید، این دندانپزشک قادر نخواهد بود دندان شمارا برای روکش یا ترمیم یا درمان ریشه، ایده آل بتراشد و یا بالعکس شما به یک دندانپزشک ،بهترین توربین دنیا را بدهید نباید انتظار داشته باشید مناسب ترین درمان را برای شما ارائه دهد.لذا اگر به دنبال بهترین خدمات دندانپزشکی میباشید، بایستی مرکزی مراجعه نمایید . که علاوه بر حضور یک دندانپزشک ماهر در این مرکز بهترین تجهیزات و مواد مصرفی نیز استفاده شوند. خوانندگان عزیز استفاده از این مواد مصرفی و تجهیزات در کشور تورمی مثل ایران که دندانپزشکان به صورت دلاری این موارد را خریداری مینمایند بسیار هزینه بر میباشد و تجهیزات به روز منجر به خواب سرمایه هنگفت دندانپزشکان میشود ،لذا هزینه های دریافتی این مراکز با نرخ خدمات ریالی کشور ایران ممکن است همخوانی نداشته باشد. همانند خودرو خارجی که ممکن است یک کارمند ایرانی جهت خرید یک خودرو خارجی حقوق چندین سال خود را پس انداز نماید.یا برای خرید یک گوشی تلفن همراه حقوق یک کامل یکسال خود را پرداخت نماید.
    افراد با توجه به اینکه در طول سال نود و پنج درصد مواقع با اصناف تماما کالایی مواجه هستند ،به سیاست خرید صنف کالایی شرطی میشوند و به هنگام هزینه در اکثر مواقع با اینکه توانایی مالی بالایی دارند ولی به دنبال هزینه های پایین میباشند و همین موضوع منجر به ضررهای مالی و زمانی فرد در بلند مدت میشود.

توجه فرمایید هدف از نگارش مطالب بالا جلوگیری از آسیب به سلامتی و زیبایی و جلوگیری از اتلاف وقت به دلیل ناآگاهی میباشد، هدف این نیست که شما به خاطر بهترین خدمات دندانپزشکی از اطرافیان خود قرض بگیرید بلکه در صورتی که توانایی مالی کمی دارید از پوسیدگی دندانی با رعایت تغذیه و بهداشت پیشگیری نمایید و در صورت نیاز به خدمات دندانپزشکی تا زمانی که قادر به پرداخت هزینه خدمات مناسب دندانپزشکی باشید صبر کنید ، همچنین هدف توجیه افرادی هست که در صنف های تماما کالایی هزینه های زیادی متحمل میشوند(مثلا خرید ساعت یا جواهراتی که حتی ارزش افزوده آنچنانی ندارند و یک لحظه پس از خرید،فرد خریدار هزاران دلار ضرر میکند) و یا در صنف هایی همانند آرایشگری هزینه های بسیار بالا پرداخت مینمایند ولی در امور دندانپزشکی و سلامتی به دنبال هزینه های پایین به دلیل عدم آشنایی با موارد بالا میباشند، همین افراد در بلند مدت شدیدا متضرر میشوند.

در صورتی که توانایی مالی پایینی دارید توصیه میشود به اندازه وسع خود هزینه کرده و به مراکزی که خدمات دندانپزشکی اقساطی انجام میدهند ولی کیفیت خدمات و مواد مصرفی بالایی دارند استفاده مینمایند مراجعه نمایید،در مرکز دندانپزشکی دکتر بهمن پوراقدم در شرایط خاص خدمات دندانپزشکی اقساطی ارائه میشود.

در کل برای اینکه بدانیم قیمت معقول ایمپلنت با کیفیت در ایران با رعایت اصول چقدر باید باشد بهتر است نصف قیمت این خدمات در کشورهای مدرن مثل سوییس ، آلمان و یا آمریکا را در نظر داشته باشیم . لیست قیمت خدمات دندانپزشکی در آن کشورها را به انگلیسی سرچ نمایید مشاهده میفرمایید که به عنوان مثال میانگین هزینه ایمپلنت در این کشورها 1000 دلار میباشد ، اگر فرض کنیم که هزینه ها از جمله هزینه زندگی و مالیات برای دندانپزشکان در آن کشور ها دو برابر ایران میباشد لذا 1000 دلار را تقسیم بر دو کرده و به عدد 500 دلار میرسیم ، پس قیمت معقول ایمپلنت با برندهای استاندارد با بهترین متریال و رعایت همه اصول کار در ایران حدود 800 دلار میباشد حال اگر مراکزی یک برند را با اختلاف فاحشی از این قیمت کار مینمایند بی شک از محصولات جانبی بی کیفیت ایمپلنت و یا از ایمپلنت های بی کیفیت و یا لابراتوارهای دندانسازی درجه دو استفاده مینماید. و یا زمان کمتری به مراجعین اختصاص میدهد.اگر شخصی به دنبال استفاده از برندهای خوب ایمپلنت با قیمت های پایین میباشد همانند فردی است که به دنبال خریدن خودرو بنز در ایران با قیمت پراید در ایران میباشد.یا به  دنبال خرید گوشی آیفون در ایران تر ارزان تر از آمریکا میباشد.

اگر فردی به دنبال خدمات ارزان باشد وارد یک سیکل معیوب میشود اول دندان خود را پر میکند؛ در صورت عدم درمان صحیح همان درمان یا دندان دچار مشکل میشود و اینبار مجبور به انجام عصب کشی یا روکش میشود؛ در صورت عدم درمان صحیح عصب کشی یا روکش ،دندان مورد نظر کشیدنی میشود، سپس ایمپلنت میشود. در صورت عدم درمان صحیح ایمپلنت؛ همان ایمپلنت چند سال بعد در می آید و استخوان فرد تحلیل می رود و سری بعد همان فرد به دنبال پیوند استخوان و ایمپلنت میباشد و ……. برخی از افراد این چرخه را تا آخر عمر ادامه میدهند و زمان بسیار بیشتری صرف میکنند و هزینه های بسیار بیشتر پرداخت مینمایند، برخی از افراد هم فقط تا مرحله کشیدن ادامه میدهند و سالیان سال به خاطر بی دندانی کیفیت زندگی پایین تری را تجربه مینمایند و به سلامتی و زیبایی خود آسیب میزنند….
آیا مرکزی را میتوانید پیدا کنید که ایمپلنت سوییسی اشترومن (( ITI )) در تعرفه ایمپلنت آن مرکز پایین تر از قیمت ایمپلنت های کره ای باشد ؟
دلیل عدم استفاده بسیاری از مراکز از برند اشترومن یا پنج برند برتر دنیا(توجه فرمایید که شرکت اشترومن در سالهای اخیر چندین برند ارزان قیمت مثل Neodent برزیل راخریداری کرده و منظور ما ایمپلنت اصلی خود برند اشترمن میباشد) هزینه بالای این ایمپلنت میباشد .
پس یکی ازمهمترین عوامل تعیین کننده قیمت ایمپلنت برند ایمپلنت میباشد . البته تجهیزات ،خود پزشک ، نحوه جایگذاری ایمپلنت ، رعایت کامل اصول بهداشتی و استفاده از وسایل یک بار مصرف از سایر عوامل تاثیرگذار بر قیمت ایمپلنت میباشد .یعنی قیمت خود فیکسچری که داخل دهان جایگذاری میشود محدودیت مالی برای مراکز اعمال مینماید تا نتوانند قیمت این ایمپلنت را کمتر از ایمپلنت های کره ای اعمال نمایند.حال اگر کلیه لوازم مورد استفاده در طول کار از جمله اباتمنت ، آنالوگ ، دریل های کم کارکرد ، مواد قالبگیری و سایر عوامل نیز اشترومن بوده و استاندارد باشند هزینه ایمپلنت اشترومن بیشتر از ایمپلنت های کره ای یا ایمپلنت های درجه دو اروپایی خواهد بود.
به خاطر داشته باشید دلیل تفاوت قیمت یک برند در بعضی از مراکز به خیلی از عوامل بستگی دارد از جمله کیفیت لابراتوار ساخت روکش ایمپلنت و اورجینال بودن همه قطعات دخیل در جایگذاری ایمپلنت علاوه بر ارجینال بودن خود ایمپلنت ، استفاده کامل از وسایل یکبار مصرف و کیفیت کار پزشک . به طور کلی در قیمت همه کارهای خدماتی علاوه بر متریال مصرفی ، کیفیت کار و دقت کار نیز دخیل می باشد .
کیفیت کار ؛ دقت ، وجدان کاری و استعداد ذاتی میطلبد
قیمت ایمپلنت کامل برابر با جمع ایمپلنت تک تک دندانها نمیباشد زیرا برای انجام ایمپلنت کامل یک فک تک تک دندانها ایمپلنت نمیشود بلکه دندانها یک در میان ایمپلنت میشود و وسط ایمپلنتها روکش میشود .
قیمت ایمپلنت در شهرهای مختلف مانند یزد تبریز ارومیه کرج تهران شیراز اهواز مشهد کرمان به شرط یکسان بودن متریال و کیفیت کار یکسان میباشد و همواره از همه این شهرها مراجعینی به مطب دکتر بهمن پوراقدم در تهران مراجعه مینمایند.

فیلم نظرات 50 نفر از مراجعین دکتر بهمن پوراقدم و دکتر یلدا بازرگان

هزینه ایمپلنت در دندانپزشکی دکتر بهمن پوراقدم

قیمت  ایمپلنت سوییسی اشترومن مدل SLAActive  که اولین ایمپلنت دنیا میباشد 30 میلیون تومان

قیمت تمام شده ایمپلنت سوییسی اشترومن تیتانیوم سومین ایمپلنت دنیا  19 میلیون تومان

قیمت تمام شده ایمپلنت DIOکره سی امین ایمپلنت دنیا  14 میلیون تومان

آیا میدانید بهترین دندانپزشکان چه ویژگی هایی دارند؟برای کسب اطلاعات بر روی بهترین دندانپزشک تهران کلیک نمایید.

متخصص ایمپلنت

متخصص ایمپلنت به دندانپزشکی میگویند که علاوه بر طی کردن دوره شش ساله دندانپزشکی عمومی ، دوره سه ساله تخصص دندانپزشکی ودوره های ایمپلنت را گذرانده باشد و مدارک معتبر از مراکز دندانپزشکی معتبر داشته باشد . جراح لثه و متخصص لثه ای که دوره سه ساله را گذرانده باشد را هم میتوان متخصص ایمپلنت محسوب کرد اما صرفا دکتر متخصص بودن به معنای انجام کار ایده آل نمیباشد و بررسی نمونه کارها و همچنین مطلع شدن از متریال مصرفی یکی از راههای یافتن پزشک دلخواه شما میباشد زیرا دندانپزشکی ترکیبی از علم و هنر و مواد مورد استفاده در آن است.پس صرفا با یک نمونه کار ایده آل نمیتوانیم یک متخصص ایمپلنت را خوب بنامیم زیرا طول عمر درمان نیز مهم میباشد یعنی ترکیبی از علم و هنر و مواد مورد استفاده را باید در نظر داشته باشیم

فیلم ایمپلنت دندان

ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری دو معنا دارد :

  1. انجام ایمپلنت بلافاصله بعد از کشیدن دندان : در اکثر مواقع بهترین زمان برای کاشت ایمپلنت دو ماه بعد از کشیدن دندان میباشد اما در شرایطی که زمان برای مراجعین مهم است با درنظر گرفتن شرایط استخوانی اطراف ریشه دندان کشیده شده میتوان بلافاصله بعد از کشیدن دندان ایمپلنت انجام داد .
  2. تحویل روکش ایمپلنت در جلسه کاشت ایمپلنت : در ایمپلنت فوری تحویل روکش ایمپلنت در همان جلسه کاشت ایمپلنت یا حداکثر تا یک هفته میباشد و در اکثر مواقع در یک جلسه انجام میشود .

ایمپلنت یک روزه نیازمند شرایط کلینیکی خاصی میباشد . بهتر است در انجام این نوع ایمپلنت از بهترین ایمپلنت دنیا استفاده گردد . مراحل ایمپلنت فوری با سایر ایمپلنتها تفاوتی ندارد .
در دندانپزشکی VIP دکتر بهمن پوراقدم و یلدا بازرگان ایمپلنت فوری انجام میشود .

این ایمپلنت مناسب افراد پر مشغله ، دارای مشاغل مدیریتی و حساس و مراجعین خارج از کشور و یا شهرهای دور میباشد .

عوارض ایمپلنت فوری : ایمپلنت فوری شرایط کلینیکی خاصی میطلبد . در صورت وجود این شرایط و رعایت اصولی که به مراجعین گفته میشود این ایمپلنت معایب خاصی ندارد .

قیمت ایمپلنت فوری : قیمت ایمپلنت فوری به دلیل ساخت روکش موقت حدودا بیست در صد بالاتر از ایمپلنت معمولی میباشد .

شرایط ایمپلنت فوری : مهمترین شرط ایمپلنت فوری مناسب بودن استخوان اطراف ریشه باقیمانده میباشد .

مناسب بودن استخوان اطراف ریشه ایمپلنت از شروط اصلی انجام ایمپلنت میباشد .

آیا میخواهید کلیه دندانهای خود را در یک مرکز چکاپ کرده و خیالتان راحت شود؟ بر روی چکاپ دندانپزشکی کامل کلیک نمایید.

مراحل ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان چند مرحله دارد؟
مرحله اول : کاشت فیکسچر
مرحله دوم : قالبگیری
مرحله سوم : چسباندن روکش
که جمعا بیمار سه جلسه برای ایمپلنت مراجعه مینماید .گاهی اوقات در ایمپلنت دیجیتال میتوان جلسه اول و دوم را در یک جلسه انجام داد.به طوری که کلا نیازمند حضور دو جلسه ای مراجع در مرکز باشیم.حتی اگر تعداد ایمپلنت ها بیشتر از یک عدد باشد.

فاصله ی جلسه اول و دوم 3 ماه ( البته در نوع اس ال ای اکتیو ایمپلنت اشترومن میتوان این زمان را به یک ماه کاهش داد ) در کل درعرض 4 ماه(در نوع اس ال ای اکتیو ایمپلنت اشترومن این زمان حدود یک ماه میباشد) کل پروسه ایمپلنت تمام میشود . ( برخلاف تصور عموم ایمپلنت نیاز به مراجعه مکرر در طول 4 ماه ندارد و افرادی که ساکن جای دیگر هستند به راحتی قادر به انجام ایمپلنت در مرکز دندانپزشکی دکتر بهمن پوراقدم می باشند . )
در ایمپلنت فوری یا یک روزه این مراحل ممکن است در یک روز انجام گیرد . البته بعد چند هفته معمولا روکش تحویل داده شده در ایمپلنت های یک روزه تعویض میشود

تعداد جلسات لازم برای تعداد بالای ایمپلنت

تعداد جلسات لازم برای یک ایمپلنت یا کل ایمپلنتهای فک بالا و پایین هیچ فرقی ندارد زیرا در یک جلسه کلیه ایمپلنت های لازم برای فک بالا یا فک پایین انجام میشود، نهایتا تعداد جلسات لازم برای فک بالا و پایین یک جلسه بیشتر از تک ایمپلنت میباشد.

ایمپلنت بدون جراحی یا ایمپلنت دیجیتال

بهترین روش برای کاشت دندان در هفتاد درصد مواقع ایمپلنت دیجیتال میباشد .

آیا ایمپلنت بدون جراحی واقعا بدون جراحی هست؟اگر منظور از جراحی این باشد که لثه با تیغ برش داده نشود و فقط یک سوراخ به اندازه ایمپلنت ایجاد شود بله ایمپلنت دیجیتال در هشتاد درصد مواقع میتواند بدون جراحی باشد، تنها در مواردی در ایمپلنت دیجیتال نیازمند پیوند استخوان باشیم نیازمند برش لثه میباشیم

مراحل ایمپلنت دیجیتال : ایمپلنت بدون جراحی روشی در جایگذاری ایمپلنت میباشد که در آن علاوه بر تهیه گرافی cbct از فک ، اسکن سه بعدی از فک مراجعین تهیه میشود و به کمک نرم افزار فک بیمار شبیه سازی میشود و بهترین مسیر و جهت جایگذاری ایمپلنت مشخص میشود .
سپس با توجه به مسیر و جهت ایمپلنت شابلونی تهیه میشود و دندانپزشک با استفاده از این شابلون ایمپلنت را جایگذاری مینماید . در هفتاد درصد مواقع این روش بهترین روش کاشت دندان و بهترین نوع کاشت دندان میباشد .
معایب ایمپلنت دیجیتال : ایمپلنت دیجیتال در بعضی از مراجعین به علت ضروری بودن پیوند استخوان همزمان با ایمپلنت قابل انجام نمیباشد .
مرکز ایمپلنت دیجیتال دکتر بهمن پوراقدم از پیشرفته ترین تجهیزات و مواد مصرفی روز دنیا استفاده مینماید .
قیمت ایمپلنت دیجیتال : هزینه ایمپلنت دیجیتال با ایمپلنت غیر دیجیتال تفاوت زیادی ندارد .

مزایای کاشت ایمپلنت دیجیتال

1. کاهش زمان جراحی
2. کاهش میزان درد بعد از کاشت ایمپلنت
3. کاهش مقدار تورم پس از کاشت ایمپلنت
4. روشی منحصر بفرد برای بیماران دیابتی
5. مناسب ترین روش برای کسانی که سریعا به روکش احتیاج دارند
متقاضیان ایمپلنت بدون جراحی شهرهای تهران ، مشهد ، اصفهان ، یزد ، تبریز ، ارومیه ، اهواز به مرکز دندانپزشکی دکتر بهمن پوراقدم مراجعه مینمایند

ایمپلنت کل دندانها

در پاسخ این سوال که برای فک بالا چند ایمپلنت لازم است یا برای فک پایین چند ایمپلنت لازم است ؟ باید گفت ما جمعا 28 عدد دندان اصلی داریم که 14 دندان در فک بالا و 14 دندان در فک پایین میباشد. در هر فک برای جایگزینی چهارده دندان ؛ انجام هشت دندان توصیه میشود . زیرا بهتر است فشارهای فکی بین 16 واحد ایمپلنت(هشت واحد بالا و هشت واحد پایین) تقسیم شود و انجام تعداد کمتر ایمپلنت فرد را دچار مشکلاتی همچون شکست خود ایمپلنت یا پیچ داخل آن به دلیل نیروهای زیاد وارد شده مینماید.همچنین این فشارهای بالا منجر به افزایش تحلیل استخوان اطراف ایمپلنت ها میشود.
خوانندگان عزیز اگر به دنبال درمان با حداقل ریسک ممکن میباشید؛کتاب توصیه کرده انجام هشت واحد ایمپلنت برای هر فک میباشد وگرنه در عمل میشود با انجام دو ایمپلنت در هر فک 14 واحد روکش را بر روی دو ایمپلنت سوار کرد و هزینه هم از مراجع دریافت کرد ولی به احتمال نود درصد در پنج سال آینده دچار مشکل خواهید شد.
یعنی ایمپلنت کامل فک پایین و کامل فک بالا هر دو با هم نهایتا 16 عدد ایمپلنت لازم میباشد .
باقی دندانها روکش میشود و روکشها به ایمپلنت ها متصل میشوند . در اینصورت جای هیچ دندانی خالی نخواهد ماند.
بعضی از مراجعین تقاضا دارند که به ازای هر دندان یک ایمپلنت گذاشته شود یعنی چهارده واحد به ازای هر فک و 28 واحد هر دو فک باهم که این کار نیز اصولی نمیباشد یکی از دلایل عدم اصولی بودن این کار این موضوع میباشد که ایمپلنت با دندان متفاوت میباشد خونرسانی اطراف دندان به علت وجود غشای خاص راحتتر میباشد و وجود 14 واحد دندان استخوان فک را از نظر خونرسانی دچار مشکل نمیکند ولی وجود چهارده عدد فلز با فاصله کم از هم در دهان استخوان فک را میتواند دچار مشکل نماید و فرد را دچار آسیب های جبران ناپذیری نماید.

در پایان این موضوع توجه فرمایید که در بحث سلامتی طبق توصیه کتابها اقدام نمایید نه طبق نظر شخصی خودتان زیرا پزشک شما ممکن است به اصرار شما بر روی چهار ایمپلنت 14 روکش جایگذاری نماید و یا در هر فک شما 14 ایمپلنت جایگذاری نماید ولی آنشخصی که عوارض این اشتباهات را در بلند مدت متحمل میشود خود فرد میباشد نه پزشک…..

با طراحی لبخند طبیعی و ایده آل یک تغییر خوب در چهره خود ایجاد کنید،جزییات بیشتر را با کلیک بر روی لمینت دندان در تهران مطالعه نمایید.

هزینه ایمپلنت کل دندانها

از بیست و هشت دندان تعداد شانزده ایمپلنت برای دوفک انجام میشود و شانزده عدد روکش میشود ؛

  1. شانزده را در هزینه ایمپلنت ضرب کرده
  2. چهارده را به هزینه روکش ضرب کرده

جمع نتابج مورد یک و دو عدد نهایی میباشد.

در واقع ایمپلنت تمام دندانها به معنای حساب کردن هزینه ایمپلنت تک تک دندانها نمیباشد.

فیلم نمونه کار طراحی لبخند دکتر بهمن پوراقدم

ایمپلنت دندان جلو

ایمپلنت دندان جلو فک بالا یا فک پایین با توجه به مسایل زیبایی بسیار مهم میباشد ودندانپزشک قبل از انجام این ایمپلنت مسایل زیبایی را در نظر گرفته و بیمار را از نتایج این درمان آگاه مینماید .توصیه میشود در مورد ایمپلنت دندان جلو بسیار دقت نمایید و از ایمپلنت های با کیفیت استفاده نمایید

مراحل ایمپلنت دندان جلو : همانند مراحل جایگذاری سایر ایمپلنت ها میباشد با این تفاوت که فرمدهی لثه ممکن است نیازمند جلسات بیشتر باشد .

هزینه ایمپلنت دندان جلو : در اکثر موارد تفاوتی با سایر نواحی ایمپلنت دندانی ندارد .

ایمپلنت اقساطی

در مطب دکتر بهمن پوراقدم ایمپلنت دندان اقساطی انجام میشود . البته توصیه میگردد با وجود اینکه خدمات دندانپزشکی اقساطی به نفع مراجعین میباشد، ضمن در نظر گرفتن اینکه سلامت دندانها علاوه بر تاثیر بر روابط اجتماعی و شغلی شما بر سلامتی شما نیز تاثیر میگذارد ، بیشتر به دنبال بهترین مراکز دندانپزشکی باشید نه دندانپزشکی قسطی ! ایمپلنت اقساطی در اکثر شهرها از جمله قم اصفهان اردبیل زنجان مشهد کرمان تهران اصفهان ارومیه اهواز و در مناطق مختلف تهران از جمله سعادت آباد و نارمک و نیاوران انجام میشود

دندانپزشک خوب برای ایمپلنت دندان

دندانپزشک خوب برای ایمپلنت باید سه ویژگی علم و هنر و مواد مصرفی خوب را رعایت نماید تا هم نتیجه درمانها زیبا باشد و هم طول عمر درمانها زیاد باشد.

آیا ایمپلنت درد دارد؟

آیا ایمپلنت دندان درد دارد ؟ بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم ؟ در مرکز دندانپزشکی دکتر بهمن پوراقدم تمامی مراحل انجام ایمپلنت از تزریق بی حسی تا بخیه زدن به کمک تکنیک های خاص کاملا بدون درد می باشد . اکثر مراجعین مرکز دندانپزشکی دکتر بهمن پوراقدم روز بعد از جراحی با مرکز تماس میگیرند و بابت خدمات بدون درد قدردانی میکنند . در این مرکز روش های متعدد جهت کاهش درد استفاده میشود و جراحی ایمپلنت با روشهای بروز دنیا انجام میگیرد . انجام ایمپلنت بدون درد یکی از تعهدات مرکز دندانپزشکی دکتر پوراقدم میباشد . همه مراجعین ما متوجه میشوند ایمپلنت دندان دردناک نیست و ترس از درد ایمپلنت دندان یا درد پیوند استخوان دندان بی معنی میباشد

بهترین متخصص ایمپلنت

به متخصصی گویند که مدارک معتبر از دانشگاههای معتبر کسب کرده باشد اما صرفا دکتر متخصص بودن به معنای انجام کار ایده آل نمیباشد و دیدن نمونه کارها و اطمینان از طول عمر بالای نمونه کارها یکی از بهترین راهها میباشد . زیرا دندانپزشکی ترکیبی از علم وهنر و مواد مصرفی میباشد و صرفا داشتن مدارک علمی به منزله انجام ایده آل خدمات دندانپزشکی نمیباشد.

چه چیزی دندانپزشکی VIP را متفاوت می کند؟؟

  • انجام کلیه خدمات دندانپزشکی با رعایت کامل اصول بهداشتی و استفاده از وسایل یکبار مصرف
  • چک آپ کلی و انجام کلیه خدمات دندانپزشکی فوری
  • دندانپزشکی بدون درد
  • دندانپزشکی دیجیتال با تجهیزات مدرن(لیزر،اسکنر،میکروسکوپ)
  • رزرو زمانی VIP برای ساعات غیر کاری ویژه مدیران و افراد پرمشغله
  • عدم استخدام سایر پزشکان در مرکز و انجام صفر تا صد کلیه خدمات توسط خود پزشک نه دستیاران

معایب ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان در حال حاضر بهترین جایگزین دندان از دست رفته میباشد . عوارض و معایب ایمپلنت دندان شامل :
1. هزینه نسبتا بالا ( البته ایمپلنت های ارزان قیمت وجود دارد که این ایمپلنت ها با توجه به مشکلاتی که در آینده به وجود میاورند باز در بلند مدت گران تر از ایمپلنتهای با کیفیت محسوب میشوند )
2. گاه به دلیل مشکلاتی مانند دیابت کنترل نشده قابل انجام نمیباشد .
3. در سنین زیر هجده سال غیر قابل جایگذاری میباشد .
4. روکش ایمپلنت ممکن است نیازمند تعویض باشد . البته روکش دندان طبیعی هم عمر محدودی دارد و پس از مدتی نیازمند تعویض میباشد .
5. در صورتی که برند ایمپلنت یا نحوه جایگذاری ایمپلنت مناسب نباشد منجر به عوارض جبران ناپذیری میشود که یکی از این عوارض تحلیل استخوان می باشد . در نتیجه تحلیل استخوان ، چهره فرد نیز تغییر می یابد و صورت فرد در بعضی قسمت ها دچار فرو رفتگی می شود .

ایمپلنت کره ای

قیمت ایمپلنت های کره ای به طور متوسط نسبت به ایمپلنتهای اروپایی و آمریکایی پایین تر میباشد اما این به معنای کیفیت پایین ایمپلنتهای کره ای نمیباشد بلکه بعضی از ایمپلنتهای کره ای از برخی از برندهای اروپایی و آمریکایی بهتر میباشند . اصولا در ایمپلنت کشور سازنده مهم نمیباشد بلکه برند ایمپلنت مهم میباشد . در واقع کیفیت ایمپلنت کره ای را نباید بررسی کنیم کیفیت خود برند ایمپلنت را باید بررسی نماییم . بهترین نوع ایمپلنت کره ای ایمپلنت آستم osstem میباشد .سایر ایمپلنتهای کره ای موجود در بازار ایران ایمپلنت دنتیس ، دیو ، مگاژن میباشد.

ایمپلنت بعد از چند سال کشیدن دندان یا بلافاصله بعد از کشیدن دندان

فاصله بین کشیدن دندان و ایمپلنت چهار حالت دارد ؛
1) ایمپلنت همزمان با کشیدن دندان
2) انجام ایمپلنت شش الی هشت هفته بعد کشیدن دندان
3) انجام ایمپلنت سه الی چهار ماه بعد کشیدن دندان
4) انجام ایمپلنت چند سال بعد از کشیدن دندان
سوالی که اکثر مراجعین میپرسند این است که چه مدت بعد از کشیدن دندان میتوان ایمپلنت کرد ؟ طبق نظر اکثر متخصصین مطرح دنیا در اکثر موارد بهترین حالت گزینه دو (انجام ایمپلنت شش الی هشت هفته بعد از کشیدن دندان ) میباشد اما در صورت کمبود وقت مراجعین حالت یک نیز انجام میشود . در ایران در اکثر موارد دندانپزشکان ایمپلنت را بلافاصله بعد از کشیدن دندان انجام میدهند . ایمپلنت پس از چند سال کشیدن دندان نیز قابل انجام میباشد البته در چهل درصد مواقع ممکن است نیازمند پیوند استخوان نیز باشد.

وقت مراجعه حضوری نداری؟جهت مشاوره غیر حضوری بر روی مشاوره آنلاین دندانپزشکی کلیک نمایید.

طول درمان ایمپلنت

ایمپلنت دندان چقدر طول میکشه ؟ مراحل ایمپلنت چقدر طول میکشد ؟ طول درمان ایمپلنت چقدر است ؟ یک و نیم ماه الی نه ماه میباشد . اما این طول درمان به معنای مراجعه مکرر در این مدت نمیباشد و مراجعین در طول این زمان معمولا سه جلسه حتی برای ایمپلنت کل دندانها مراجعه مینمایند . اما از نظر زمانی کوتاهترین زمان انجام ایمپلنت مربوط به ایمپلنت اشترومن مدل اکتیو میباشد که در عرض یک ماه به استخوان جوش میخورد . البته چند برند دیگر هم این زمان را تضمین مینمایند ولی بهتر است در صورت کمبود وقت بهترین برند را انتخاب نماییم زیرا فقط طول درمان ایمپلنت مهم نمیباشد و طول عمر ایمپلنت نیز مهم میباشد

مزایای ایمپلنت دندان نسبت به سایر درمانها

مزایای ایمپلنت نسبت به بریج و فلیپر بسیار زیاد است . مهمترین مزیت ایمپلنت با توجه به فشاری که به استخوان وارد مینماید حفظ استخوان میباشد . استخوان همانند عضله میباشد در صورتی که تحریک نشود تحلیل میرود.درصورتی که فضای خالی دندان از دست رفته  با روکش جایگزین گردد ممکن است نیاز دندانی شما رفع شود ولی در زیر روکش استخوان فک به علت عدم تحریک ، تحلیل میرود و این تحلیل استخوان منجر به لخت شدن ریشه سایر دندانها و کاهش طول عمر دندانهای کناری میشود. علاوه بر عوارض دندانی تحلیل استخوان، این تحلیل تاثیر بسیاری بر زیبایی و سلامت فرد دارد. البته تحلیل این استخوان با پیوند استخوان تا حدودی نه به صورت کامل میتوان جبران نمود .در تحلیل های استخوانی عمودی در نود درصد مواقع نمیتوان تحلیل استخوان را با پیوند استخوان رفع نمود. شایان ذکر است به عقیده دکتر بهمن پوراقدم ایمپلنت دندان با وجود اینکه بهترین جایگزین دندان از دست رفته میباشد اما از ضعیف ترین ریشه دندان که قابل نگهداری میباشد ضعیفتر میباشد لذا همواره ایشان بر حفظ دندانهای قابل نگهداری مراجعین تاکید مینماید.

فوق تخصص ایمپلنت

در دندانپزشکی مدرکی به عنوان فوق تخصص ایمپلنت وجود ندارد . پس دکتر فوق تخصص ایمپلنت وجود ندارد

بهترین مارک ایمپلنت دندان

سوالی که اکثر مراجعین ما میپرسند این است که بهترین نوع ایمپلنت چیست ؟ در دنیا پنج برند برتر ایمپلنت وجود دارد که همواره دندانپزشکان دنیا از این برند ها به نیکی یاد میکنند و این ایمپلنت ها پرفروشترین ایمپلنت در اروپا و آمریکای شمالی میباشند . از این لیست ایمپلنت اشترومن را میتوان بهترین مارک ایمپلنت دانست . این ایمپلنت ها شامل :
1. ایمپلنت آمریکایی زیمر zimmer
2. ایمپلنت سوییسی اشترومن ITI
3. ایمپلنت آلمانی Xive
4. ایمپلنت آمریکایی ASTRA
5. ایمپلنت آمریکایی Biohorizons

شما با یک سرچ انگلیسی ساده best dental implant متوجه میشوید که در اکثر سایتها و رده بندی ها ایمپلنت اشترومن بهترین مارک ایمپلنت میباشد. البته توجه فرمایید که خود برند اشترومن چندین مدل دارد و مدل اکتیو این برند بهترین مدل میباشد.
آیا میدانید دندانپزشکان برای جایگزینی دندانهای از دست رفته خود بهترین جنس ایمپلنت را انتخاب مینمایند ؟ و اکثر دندانپزشکان برای جایگزینی دندان از دست رفته خود بهترین برند ایمپلنت یعنی اشترومن را انتخاب مینمایند.

فیلم محیط دندانپزشکی دکتر بهمن پوراقدم و دکتر یلدا بازرگان

ایمپلنت تهران

در شهر تهران ایمپلنت های مختلفی توسط دندانپزشکان انجام میشود. با توجه به اینکه شهر تهران جزو کلان شهر های دنیا میباشد و پرجمعیت ترین شهر غرب آسیا میباشد ،مصرف ایمپلنت در شهر تهران بسیار بالا میباشد لذا اکثر نمایندگی های ایمپلنت های برتر دنیا در تهران موجود میباشد زیرا تهران بازار خوبی برای برندهای ایمپلنت میباشد.بسیاری از افراد فکر میکنند که چون ایران تحریم میباشد برندهای مختلف ایمپلنت در تهران موجود نمیباشد در حالی که این تصور اشتباه میباشد زیرا تقاضای بالای ایمپلنت در شهر تهران همواره شرکت ها را ترغیب به واردات ایمپلنت به هر طریقی مینماید با توجه به اینکه ایمپلنت قطعه کوچکی میباشد لذا واردات آن بسیار آسان میباشد.

بهترین مرکز ایمپلنت

بهترین مرکز ایمپلنت و بهترین دکتر ایمپلنت مرکزی میباشد که با رعایت اصول بهداشتی از ایمپلنتهای با کیفیت استفاده نماید و در طول پروسه جایگذاری ایمپلنت از قطعات ارجینال استفاده نماید . برای انجام ایمپلنت مراجعه به مطبهای خصوصی (توصیه ما مراجعه به مطب های خصوصی میباشد ) یا کلینیک های دندانپزشکی که خود پزشکتان موسس آن مرکز میباشد(زیرا در کلینیک ها پزشکان متعددی کار مینمایند و کادر درمان هر چند سال یک بار عوض میشود) توصیه میشود .
درشهر تهران و سایر شهرها مراکز تخصصی ایمپلنت متعددی وجود دارد که با بررسی نمونه کارهای این مراکز و البته اطمینان از طول عمر بالای این ایمپلنتها میتوانید بهترین مرکز را انتخاب نمایید.
در صورت نبود مرکز معتبر ایمپلنت در شهر خود مراجعه حضوری به مرکز دندانپزشکی دکتر بهمن پوراقدم توصیه میشود و یا با کلیک بر روی مشاوره آنلاین دندانپزشکی و ارسال عکس و مشاوره از راه دور میتوانید از خدمات مرکز ما بهره مند گردید.

ایمپلنت لیزری

منظور از ایمپلنت لیزری دو موضوع میتواند باشد ؛
1) ایمپلنت لیزرلاک ؛ تعدادی از ایمپلنتها سطحشان با لیزر آماده شده که این امر باعث میشود تحلیل استخوان اطراف این ایمپلنت ها به شدت کاهش یابد و بافت لثه چسبندگی بهتری به ایمپلنت داشته باشد .
2) انجام ایمپلنت با لیزر ؛ در این روش به جای استفاده از تیغ برای برش لثه از لیزر استفاده میشود . در مرکز دندانپزشکی دکتر بهمن پوراقدم برخی جراحی های ایمپلنت دندان با لیزر انجام میشود . در بعضی از موارد استفاده از لیزر برای انجام ایمپلنت به صلاح بیمار نمیباشد . کاشت ایمپلنت با لیزر یا قیمت ایمپلنت لیزری تفاوتی با سایر جراحی ها و ایمپلنتها ندارد.

ایمپلنت سرامیکی

جنس بعضی از ایمپلنت ها به جای فلز تیتانیوم از سرامیک میباشد البته این نوع ایمپلنت ها رواج زیادی ندارند .
شایان ذکر است استفاده از اباتمنت سرامیکی در نواحی زیبایی توصیه میشود

ایمپلنت تضمینی یا ایمپلنت با گارانتی

در مرکز دندانپزشکی دکتر پوراقدم کلیه خدمات 12 ماه ضمانت دارد و در صورت وجود اشکال در پروسه کاری در این 12 ماه اشکال دیده میشود(البته شناسنامه ایمپلنت اشترومن که فقط قطعه ای که داخل استخوان قرار میگیرد و توسط کارخانه سازنده صادر شده وگارانتی مادام العمر دارد به مراجعین داده میشود) اما جهت افزایش طول عمر درمان , علاوه بر انتخاب برند مناسب ایمپلنت و رعایت کامل نکات اصولی جایگذاری ایمپلنت از سوی دندانپزشکان ، رعایت بهداشت ( 2 الی 3 بار مسواک زدن همراه با نخ دندان ) و تغذیه مناسب ( عدم مصرف زیاد شیرینی , خوراکی های چسبنده و ترش , نوشیدنیهای گازدار و الکل و استعمال دخانیات ) و استفاده از واتر جت برای مراجعین الزامی میباشد .
همواره ضمانت طولانی مدت یکی از راههای جذب مراجع برای اکثر کسب و کارها میباشد ،صرفا ضمانت کردن به معنای ایده آل بودن درمان انجام شده نمیباشد ، بلکه بعضی از مواقع روشی برای فروش کالاهای درجه دو برای مشتریان میباشد، هیچ پزشک باتجربه ای کار درمانی را ضمانت نمیکند زیرا در کار درمانی هیچ قطعیتی وجود ندارد ، در صورتی که در آینده خود فرد دچار مشکل دیابت کنترل نشده یا پوکی استخوان شود و یا بهداشت دهان ودندان را رعایت ننماید طول عمر ایمپلنت کاهش میابد لذا پزشکان ماهر هیچکدام کار درمانی را به صورت بلند مدت ضمانت نمی نمایند ، کلام آخر در مورد ضمانت این میباشد که طول عمر ایمپلنت شما با ضمانت پزشکتان افزایش نمی یابد بلکه با انتخاب ایمپلنت خوب و دندانپزشک خوب و حفظ سلامتی بدن و رعایت بهداشت دهان و دندان افزایش می یابد

انواع برند ایمپلنت

انواع ایمپلنت را با توضیح مختصر در زیر ذکر میکنیم :
ایمپلنت آمریکایی زیمر zimmer :
جزو پنج برند برتر دنیا میباشد . زیمر نسل جدیدى از فیکسچرهاى دندانى را ارائه کرده که جنس آن به جاى تیتانیوم ، تنتالوم است . همواره یکی از انتخابهای بسیار خوب دندانپزشکان است .
ایمپلنت سوییسی اشترومن ITI :
ایمپلنت اشترومن یا آسترامن یا ITI جزو پنج برند برتر دنیا میباشد و در ایران نمایندگی دارد . میتوان گفت بهترین ایمپلنت دنیا میباشد . خود برند اشترومن چندین مدل دارد که ایمپلنت اشترومن SLA active برای کاهش مدت زمان لازم برای التیام طراحی شده است و ثابت شده واکنش بهینه بافتها را به دنبال خواهد داشت . این مدل کیفیت بهتری نسبت به سایر ایمپلنتهای اشترومن دارد . سیستم ایمپلنت استرامن متصل کننده Morse دارد که حداکثر ثبات ایمپلنت را تضمین مینماید . شرکت اشترومن و برخی از برند های معروف گاها شرکت های ارزان قیمت ایمپلنت را جهت متنوع کردن قیمتی کالاهای خود خریداری مینمایند برای مثال شرکت اشترومن اخیرا برند neodent برزیلی را خریداری کرده است اما کیفیت این برند پایین تر از سایر مدل های اشترومن میباشد ولی از نظر اقتصادی ارزان تر میباشد.
ايمپلنت اس پى اى SPI
ساخت شرکت تومن مدیکال سوییس میباشد ، این ایمپلنت دارای نوع اس ال ای اکتیو میباشد .
ايمپلنت اس اى سى SIC
ساخت کشور سوئیس است که قدمت زیادی ندارد ولی در ایران فروش بالایی دارد که قیمت پایین آن نسبت به برند های ایمپلنت اروپایی از دلایل فروش بالای آن است . کیفیت این ایمپلنت در حد برند های ایمپلنت کره ای است .
ایمپلنت انکیلوز Ankylosis
ایمپلنت انکیلوز بیش از 50 سال است که مورد استفاده جراحان ایمپلنت دندان قرار دارد . اتصال بین ایمپلنت و اباتمنت در این سیستم ایمپلنت بسیار محکم و قابل اطمینان است .
سیستم ایمپلنت کملاگ Camlog
طراحی این سیستم ایمپلنت از ثبات ضد چرخشی برخوردار است . سیستم ایمپلنت کملاگ به دندانپزشک امکان میدهد به راحتی بتواند ایمپلنت را جایگذاری نماید . اما این ایمپلنت در ایران فروش بسیار پایینی دارد .
ایمپلنت دنتیس DENTIS
ایمپلنت دنتیس به منظور مقاومت استثنائی در مقابل شکستگی و استحکام بالا طراحی شده است . این سیستم از نظر کیفیت جزو ایمپلنت های متوسط کره ای میباشد .
ایمپلنت دندان استراتک AstraTech
ایمپلنت دندان استراتک AstraTech ساخت کشور آمریکا میباشد . در سال ١٩٩٠ هم سطح خاص برند ایمپلنت استرا که باعث تسریع در استخوان سازی می شود توسط این شرکت ارائه شد . سیستم استرا بیشترین مقالات علمی را دارا است . جزو پنج ایمپلنت برتر دنیا میباشد .
ایمپلنت نوبل بایوکر Nobel Biocare
سیستم ایمپلنت نوبل بایوکر Nobel Biocare از تیتانیوم خالص ساخته شده و سطح آن باعث برخورداری این سیستم ایمپلنت از مزیت تولید استخوان و یکپارچکی استخوان و همچنین دوام بسیار بالا شده است .اما با گذشت زمان مشخص شد این ایمپلنت نمیتواند در رده ایمپلنت های برتر قرار گیرد زیرا اخیرا برخی مشکلات در این ایمپلنت مشاهده شده است.
ایمپلنت اوستم OSSTEM
ایمپلنت اوستم OSSTEM بهترین ایمپلنت کره ای میباشد . هفتمین ایمپلنت دنیا در بین سیصد ایمپلنت میباشد . یکپارچگی استخوان بین ایمپلنت و استخوان فک را در سطحی عالی تقویت میکند . سیستم ایمپلنت اوستم تضمین میکند در سطح عالی تمیز بوده و عاری از هر گونه مواد باقیمانده است و بهترین نوع ایمپلنت کره ای میباشد .
ایمپلنت دندان دنتسپلای Dentsply Friadent
ایمپلنت دندان دنتسپلای فریدنت Dentsply Friadent از تیتانیوم خالص ساخته شده است بنابراین به قدرت و استحکام بالا شهرت دارد . در ایران ساپورت خوبی ندارد .
سیستم ایمپلنت اینترالاک Intralock
سیستم ایمپلنت اینترالاک Intralock تمام نیازهای جراحی و پروتزی را پوشش میدهد . این سیستم همچنین تکنولوژی های خاصی از قبیل سطح Ossean و تکنولوژی L-PRF و … را در دنیا به نام خود به ثبت رسانده است .
ایمپلنت مگاژن Megagen
ایمپلنت مگاژن جزو ایمپلنت های متوسط کره ای میباشد . یکی از مراکز تولید ان در اروپا کشور لیتوانی است در دو نوع انی وان و انی ریج تولید می شود .
ایمپلنت ایمپلنتیوم یا Dentium
دنتیوم در ایران بنام ایمپلنتیوم شناخته می شود و جزء سه برند برتر کره ای میباشد . سادگی جراحی و قیمت ایمپلنت مناسب از مزایای آن است .
ایمپلنت بایکان Bicon
فلسفه اصلی بایکان کاهش هزینه ها ، مدت زمان لازم و عوارض احتمالی برای بیمار می باشد . ایمپلنت بایکان توسط برخی از دندانپزشکان مورد قبول نمیباشد .
ایمپلنت بگو Bego
ایمپلنت بگو bego جزو برند های اروپایی متوسط به بالا میباشد و ساخت کشور آلمان است .
ایمپلنت ایده Ihdeh
ایمپلنت دکتر ایده ساخت کشور سوئیس می باشد . این ایمپلنت در کل برند ضعیفی از نظر جراحی و پروتز محسوب می شود . قیمت پایین این برند ایمپلنت برای بسیاری از دندانپزشکان وسوسه انگیز است .
ایمپلنت بایوهورایزون Biohorizons
ایمپلنت بایوهورایزن ساخت آمریکا جزء پنج ایمپلنت برتر دنیا می باشد . پس از ورود سیستم جدید بایوهورایزن ( سیستم اینترنال و تیپرد ) و تکنولوژی لیزرلاک به دلیل تسریع روند استخوان سازی و کاهش تحلیل استخوان موجب محبوبیت فراوان آن در جامعه دندانپزشکی گردید . این سیستم ساپورت خوبی در ایران ندارد .
ایمپلنت اى دى اى IDI
برند فرانسوی iDi که حضور طولانی مدتی در ایران دارد . جزو ایمپلنت های متوسط اروپایی میباشد . هر مدل از فیکسچرهای آن با دیگری از لحاظ ظاهری و کانکشن کاملاً متفاوت بوده و نسبتا قیمت مناسبی هم دارد .
ایمپلنت زایو Xive
ایمپلنت زایو Xive توسط شرکت DENTSPLY آلمان ( تحت لیسانس دنسپلای آمریکا ) تولید و شاید جزء معدود ایمپلنت هایی است که از گرید ۱ تا ۵ تیتانیوم را بسته به کاربرد هر قطعه در محصولات خود دارد . ساپورت خوبی در ایران ندارد .
ایمپلنت ترى اى 3I
ایمپلنت آمریکایى است . طراحى خاص آن باعث شده که تحلیل استخوانى در این ایمپلنت بسیار کاهش داشته باشد . طرح خاص موسوم به پلتفورم سوئیچینگ براى اولین بار در این سیستم پیاده شد . از معایب این سیستم هزینه بالاى آن است . در ایران ساپورت خوبی ندارد .
ایمپلنت یوروتکنیکا Euroteknica
ایمپلنت یوروتکنیکا Euroteknica فرانسوی میباشد . از مهمترین ویژگیهاى آن قیمت منطقى و داشتن گارانتى از طرف شرکت است .
ایمپلنت کیمیا کشت اطبا kmc
ایمپلنت کیمیا کشت اطبا kmc ایمپلنت ایرانی است که از سال 96 شروع به فعالیت نمود . کارخانه سازنده این ایمپلنت در کردستان است .
ایمپلنت Cowellmedi
کمپانی Cowellmedi طراحی و تولید ایمپلنت های دندانی را در کره جنوبی آغاز کرده است و کمپانی Cowellmedi با در اختیار داشتن گروهی از محققین و دندانپزشکان و متخصصین بطور مداوم محصولات جدیدی را در زمینه ایمپلنتولوژی طراحی و تولید کرده است و در سال ۲۰۱۲ ایمپلنت INNO با سطح SLA–Active و ویژگی های منحصر به فرد وارد بازار جهانی گردید .
ایمپلنت Geass
ایمپلنت دندان Geass دارای بیش از ۳۰ سال تجربه در عرصه ایمپلنتولوژی در ایتالیا می باشد .
یکی از نکاتی که در اولین نگاه به کاتالوگ Geass نظر مخاطب را جلب می کند ، سادگی و کاربرپسند بودن نحوه پرزنت و محصولات این سیستم است . دارای سطحی فعال از لحاظ انرژی می باشد و باعث جذب پروتئین ها و تسریع بازسازی استخوان می شود . این ایمپلنت جز ایمپلنت های متوسط اروپایی میباشد .
ایمپلنت سی ام آی CMI یا neo biotech
قیمت پایین این ایمپلنت جذابیت بیشتری برای بیماران و دندانپزشکان ایجاد کرده است .
از نظر جراحی این برند ایمپلنت دندان بسیار خوب است ولی اشکالاتی در قسمت پروتزی دارد مثل شل شدن پیچ ایمپلنت . جزو ایمپلنت های متوسط کره ای میباشد .
ایمپلنت آلمانی ICX
ایمپلنت آی سی ایکس جزو برندهایی میباشد که اتصال اباتمنت و فیکسچر بسیار محکمی دارد . این برند جزو برند های متوسط به بالا میباشد

حوصله تماس تلفنی نداری؟همین حالا وقت خود را با کلیک بر نوبت دهی آنلاین دندانپزشکی رزرو کن

نظرات مردم درباره ایملپنت

تعداد نظرات : 91
  1. المیرا رستمی 1396/04/15 - 10:13

    دکترم رفته آلمان گفتن برا اونیکی دندونام بیام مرکز شما

  2. سحر بارزی 1396/06/25 - 19:22

    دکتر یه واحد ایمپلنت رو چند انجام میدین؟

    1. سهراب رحیمی 1402/04/25 - 16:53

      درود قیمت یک دندان نیش .و یک آسیاب چقدر در میاد کار فوری شهرستان هستم جنس درجه یک

  3. رضا عباسی 1396/07/12 - 12:12

    اخلاق بیستتتت

  4. محنا طاهری 1396/09/03 - 21:14

    مطب لوکس و تمیز ،آفرین

  5. مبین نادری 1396/11/30 - 13:50

    سه تا دندون دارم نظرتون چیه به جای ایمپلنت بریج کنم؟

  6. امیرعلی شامی 1396/12/12 - 10:48

    مطالبتون بسیار واضح و شفاف بود فهمیدم چرا ارزش داره خوبشو بزاریم

  7. آدا سربازی 1397/01/18 - 9:30

    پیشنهاد نمیکنم…

    1. بهمن حسین پوراقدم 1402/09/14 - 18:34

      لطفا دلیل عدم پیشنهادتون را بفرمایید تا در اسرع وقت رفع شه

  8. شهربانو شکاری 1397/02/08 - 13:20

    همکاراشون خیلی جدی و با شخصیتن

  9. ملکه شاهرخی 1397/04/17 - 18:58

    کاملا کامل و بی نقص آفرین

  10. عرفان نصیری 1397/04/28 - 9:14

    ممکنه ایمپلنت پس بزنه؟

  11. سنا 1397/05/22 - 10:30

    ایمپلنت بدون جراحی هم انجام میدین؟

  12. امیر رضایی 1397/05/23 - 11:33

    بسیار مطالب مفید و کاملی بود.از آقای دکتر پوراقدم و سرکار خانم دکتر بازرگان بسیار سپاسگزارم

  13. شادی نامجو 1397/06/13 - 15:15

    سال پیش برام ایمپلنت گذاشت فک بالاو پایینم رو،عین دندونای خودم شده حتی بهتر از قبلیا

  14. مسلم 1397/08/15 - 10:19

    همسایمون یه سالی میشه ایمپلنت کرده مرکز ایشون مشکلی نداشتن،منم میام

  15. hasan 1397/09/02 - 23:30

    از کجا بدونیم همون مارک ایمپلنت گذاشته شده؟

    1. dr0212454bahman 1400/05/18 - 0:25

      درود دوست عزیز.همینطور که در مطلب هم درج شده ، بسته یا قوطی حاوی ایمپلنت که بصورت پلمپ هست در حضور شما باز میشه و قوطی ایمپلنت که به عنوان شناسنامه ایمپلنت هم تلقی میشه در اختیار شما قرار داده میشه

  16. اسرا پیشوا 1397/11/12 - 13:39

    ترکیه واقعا دکتراش خیلی افتضاحه ، کار شما حرف نداره

  17. احسان یاری 1397/12/20 - 11:43

    نپسندیدممممممممم

  18. پریناز صفدری 1398/02/14 - 7:55

    دکتر روکش ایمپلنتم خودتون انجام میدین؟

  19. مهدی اصغری 1398/04/12 - 20:59

    خیلی ممنون از مطالب کاملتون

  20. زهرا 1398/05/26 - 21:57

    فهمیدم کاملا چیز ارزشمندیه همه چی رو توضیح دادین جز یه چیز، کسایی که پول ندارن باید چه خاکی بریزن سرشون؟

  21. roya faraji 1398/05/29 - 17:40

    دکتر من میگه ایمپلنت اگه خوبشو نزاری تا آخر عمر علافی درسته؟

    1. بهمن حسین پوراقدم 1402/09/14 - 18:33

      صد در صد

  22. حسین مهدوی 1398/07/17 - 18:38

    بیست، جواب همه سوالامو گرفتم

  23. عادل 1398/08/06 - 22:00

    واقعا ممنونم بابت همه چی

  24. الهام فیروزمند 1398/10/08 - 22:01

    یه دندونم میگن عصب کشی کنم پنجاه پنجاهه بنظرتون بکشم ایمپلنت کنم یا عصب کشی کنم؟

  25. ناشناس 1398/11/10 - 11:12

    دندونای سه تا خواهرمو شما درست کردین واقعا عالی شده

  26. شروین 1398/12/17 - 16:16

    کارشون رو دوست نداشتم . میتونست بهتر باشه

    1. بهمن حسین پوراقدم 1402/09/14 - 18:31

      لطفا ایراد کارمان را بفرمایید تا در اسرع وقت برطرف بشه. ما ادعای صد بودن نداریم ،ولی برای نزدیکی به صد به لطف منتقدانی مثل شما تلاش مینماییم.

  27. لیلی عبادی 1399/02/12 - 12:49

    The best doctor

  28. مریم قاسم پور 1399/03/12 - 18:29

    من دوست دارم ایمپلنت کنم ولی میترسم تضمین میکنین بدون درد باشه؟

    1. بهمن حسین پوراقدم 1402/09/14 - 18:32

      هدف ما ارائه خدمات بدون درد با بروزترین تجهیزات میباشد

  29. میترا رزاقی 1399/03/14 - 17:55

    عالی بود همه چی مخصوصا بهداشتشون

  30. ناشناس 1399/05/13 - 19:37

    دندونپزشکی نمیرفتم به خاطر دردش که دوستم دکتر بهمن پوراقدم رو معرفی کرد بهم واقعا ممنونم ازشون

  31. hoseyn 1399/05/27 - 15:20

    ایمپلنت بهتره یا بریج؟

  32. سروناز 1399/07/15 - 23:18

    کاشت دندون همون ایمپلنت؟

  33. معصومه پیریایی 1399/08/16 - 13:42

    بدون دغدغه پارک کردن تو تهران یه مزیت بزرگه

  34. آرزو امین زاده 1399/09/27 - 9:19

    پسر چش پاکیه

    1. علیرضا 1400/05/26 - 11:54

      مگه بچه ای اینجوری نوشتی!

  35. مجید سپاسی 1399/11/11 - 20:30

    ایمپلنت سخته برا بیمار یا عصب کشی؟

  36. حسین گل زاده 1399/11/26 - 8:10

    سه چهار ساله برام ایمپلنت گذاشته هیچی نشده خانوومم یه سال نشده روکشش افتاد،هی گفتم برو پیش دکتر من

  37. mahnaz 1399/12/02 - 23:15

    گذاشتن ایمپلنت رو خودتون شخصا انجام میدین و همه جراحی های مربوط به ایمپلنتم خودتون انجام میدین؟

  38. نوا ماهری 1399/12/12 - 13:45

    من اگه سه تا جای خالی دندون داشته باشم بهتره سه تا انجام شه یا دوتا؟

    1. بهمن حسین پوراقدم 1402/09/14 - 18:27

      در اکثر مواقع دوتا ،در متن همین صفحه به طور کامل توضیح داده شده است لطفا به دقت مطالعه فرمایید

  39. زهره 1400/01/19 - 22:26

    ایمپلنت کردم با چکاپ کلی ممنونم ازشون

  40. ناشناس 1400/02/10 - 10:09

    برام قابل قبول نبود و اصلا پیشنهاد نمیکنم

    1. بهمن حسین پوراقدم 1402/09/14 - 18:26

      لطفا با دلیل اشکالات مرکزمان را بفرمایید تا اسرع وقت رفع بشه.ما صد نیستیم ولی تلاشمونو برای نزدیک شدن به صد میکنیم

  41. شایان زابلی 1400/02/11 - 22:32

    سه ساله اینستاشونو فالو میکنم دیگه آخر سر مریضشون شدم

  42. شراره 1400/02/12 - 18:38

    توو یه جلسه همه دندونارو میزارین؟

  43. ناشناس 1400/03/10 - 15:39

    بعداز ۳۵ سال دندان مصنوعی تمام دندانه هزینهاش چنده

    1. dr0212454bahman 1400/03/25 - 0:58

      سلام دوست عزیز
      از لینک زیر با ما در تماس باشید . با افتخار پاسخگوی شما هستیم
      https://drbahmanpouraghdam.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/

  44. بهروز نوریان 1400/03/31 - 16:44

    سلام خیلی ممنونم بابت اطلاعاتی که دادید.

    1. dr0212454bahman 1400/04/02 - 1:52

      درود بر شما جناب نوریان عزیز
      ممنون از توجه شما

  45. ابراهیم 1400/04/01 - 10:50

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم آیا همزمان جرایی فک و ایمپلنتو انجام داد

    1. dr0212454bahman 1400/04/02 - 1:53

      درود
      لطفا با شماره 22220000-021 در تماس باشید

  46. ارسلان نفیسی 1400/05/15 - 23:16

    سپاس

  47. ناشناس 1400/05/26 - 13:35

    من سوال داشتم

    1. dr0212454bahman 1400/05/31 - 2:00

      سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      سوالتون رو بپرسید در اسرع وقت پاسخگو هستیم
      جهت مشاوره و دریافت نوبت با شماره 22220000-021 در تماس باشید

  48. فرهاد 1400/07/15 - 2:29

    سلام .پروتز ثابت فک بالا و پایین حدود قیمت میفرمایین.

    1. dr0212454bahman 1400/07/17 - 0:11

      سلام دوست عزیز
      جهت دریافت اطلاعات و مشاوره با شماره 22220000-021 در تماس باشید
      سپاس از شما

  49. مینا علیپور 1400/09/29 - 16:40

    مراحل ایمپلنت چیست ؟

  50. نگین جلی باقو 1400/10/06 - 1:00

    تو چند جلسه کل کارامو تموم کرد و الان پنج ساله مشکلی ندارم

  51. راحله خدایی 1400/10/21 - 11:26

    میشه همون جلسه کشید ایمپلنت گذاشت ؟

  52. مهریار 1400/11/05 - 14:08

    از رشت هوایی میام خیلی راضی هستم از کارشون

  53. Robab 1400/12/06 - 17:04

    همسرشون برا بچه هام ارتودنسی انجام داده

  54. هادی 1400/12/20 - 0:25

    ایمپلنت لیزری هم انجام میدید ؟

    1. بهمن حسین پوراقدم 1402/09/14 - 18:23

      بله دوست عزیز

  55. دل آسا 1401/01/17 - 21:46

    ایمپلنت کردم با چکاپ کلی ممنونم ازشون

  56. سیامک 1401/01/29 - 13:33

    پزشکی بسیار دقیق با توجه به حساسیت بسیار بالایی که در مسائل پزشکی دارم پس از پرس وجوی بسیار از نزدیکانم که کادر درمان میباشند ایشان را برای انجام زیبایی دندانهایم انتخاب کردم

  57. روشن 1401/02/14 - 19:20

    پزشکی بسیار با شخصیت و دقیق

  58. Shapour shadi 1401/03/06 - 22:50

    آیا شما ایمپلنت را بدون درد انجام میدهید؟

    1. بهمن حسین پوراقدم 1402/09/14 - 18:23

      کلیه خدمات در مرکز ما بدون درد میباشد

  59. شایگانی 1401/03/23 - 15:35

    بسیار منظم

  60. ناشناس 1401/05/10 - 14:55

    بهترین مارک ایمپلنت چیست ؟

  61. فرزام فرزاد 1401/06/02 - 21:21

    ده واحد ایمپلنت انجام دادم هیچ دردی نداشت
    دستیاراش خوش اخلاقن

  62. فرنوش 1401/06/20 - 17:56

    پنج ساله که برام ایمپلنت انجام داده و مشکلی نداشتم

  63. ناشناس 1401/07/14 - 23:03

    ایمپلنت سوئیسی کار میکنید؟

  64. کامبیز کاردار 1401/07/26 - 18:10

    هشت واحد ایمپلنت را در یک جلسه انجام میدهید؟

  65. Ashob aramdokht 1401/08/06 - 9:12

    دیجیتالی انجام داد کل ایمپلنتامو

  66. کیانمهر 1401/08/21 - 12:56

    خیلی خوب

  67. نوشین 1401/09/10 - 23:17

    جدی

  68. صادق بارانی 1401/10/16 - 2:33

    بسیار عالی بود و معطلی نداشت

  69. گلی 1401/10/26 - 20:47

    بسیار آموزنده

  70. مهساااا 1401/12/14 - 20:47

    عمر ایمپلنت چند سال است ؟

  71. رامیدنصیر 1402/07/09 - 16:59

    مقاله رامطاله کردم وقصد ایمپلنت فک پایین رادارم برای مشاوره وانجام ایمپلنت خواستم مراجعه کنم لطفاراهنمایی ام بفرمایید

    1. بهمن حسین پوراقدم 1402/07/17 - 16:22

      لطفا با شماره مطب تماس بگیرین 02122220000 و یا از بخش نوبت اینترنتی به صورت اینترنتی نوبت بگیرین

  72. بهمن حسین پوراقدم 1402/09/14 - 18:29

    افتخار ماست که پذیرای شما هم باشیم، ارائه خدمات با کیفیت وظیفه ما در قبال تک تک مراجعین میباشد و مراجعین مرکز ما از هر نظر برای ما یکسان میباشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *