عکس از تعویض روکش دندان

 چه زمانی باید روکش دندان خود را تعویض کنیم؟

روکش های دندان گزینه‌ای عالی برای رفع مشکلات جزئی زیبایی هستند و دندان‌های صاف‌تر و سفیدتری به شما می‌دهند. اگرچه ممکن است به نظر برسد که روکش ها یک راه حل دائمی هستند، اما مهم است که بدانید که می توانند فرسوده شوند.
عمر متوسط ​​روکش حدود 10 سال است. با مراقبت و درمان مناسب، می توان این بازه زمانی را تا 20 سال افزایش داد. اگر یکی از موارد زیر رخ داد، ممکن است مجبور شوید روکش های خود را زودتر تعویض کنید:

روکش های دندانی شما بریده شده یا ترک خورده یا فرسوده شده باشند

روکش‌ها از چینی ساخته شده‌اند و بادوام هستند، اما اگر با آن‌ها به‌خوبی برخورد نکنید، ممکن است فرسوده شوند یا بشکنند.

پوسیدگی دندان های نگهدارنده روکش

 اگرچه روکشهای دندانی بادوام هستند، اما اگر دندان زیرین شما مقاوم نباشد، روکش می تواند شروع به جدا شدن از دندانی که به آن چسبیده است کند.

بهداشت نامناسب دندان
 روکش ها به همان میزان مراقبت (اگر نه بیشتر) به اندازه دندان های معمولی شما نیاز دارند. اگر از دهان خود مراقبت نکنید، لثه های شما ممکن است شروع به پوسیدگی کنند و بین روکشها و لثه های شما فاصله ایجاد کند.
نصب روکش ها با اندازه اشتباه 
اگر دندانپزشکی که روکش‌های شما را نصب می‌کند، ابتدا دهان شما را اندازه نگیرد تا از تناسب مناسب اطمینان حاصل کند، می‌تواند بسیار دردناک باشد.
نامناسب بودن روکش ها
اگر روکشهای دندانی به درستی نصب نشده باشند، ممکن است از بین بروند، به این معنی که باید دوباره به داخل برگردید. نصب صحیح به این معنی است که مقداری مینای دندان خود را جدا کنید و روکش را با یک عامل باندینگ قوی دندان بمالید.
مطمئن شوید که با دندانپزشک زیبایی که به آن اعتماد دارید کار می کنید. استفاده صحیح از روکش در اولین بار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود و تضمین می کند که در اولین بار لبخندی فوق العاده داشته باشید.
جهت رزرو نوبت آنلاین کلیک کنید!!!
عکس از تعویض روکش دندان

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *