لطفا موارد زیر را چندین مرتبه با دقت مطالعه نمایید تا از مشکلات و عوارض درمان جلوگیری نموده و درمانی عالی را تجربه نمایید .

  1. در صورت حساس بودن دندان ها از خوردن مواد غذایی سرد و گرم خودداری نمایید و نوشیدنی و مواد غذایی ولرم میل نمایید .  زیرا این کار منجر به افزایش حساسیت دندان ها و اضافه شدن درمانهای غیرالزامی به طرح درمان شما میشود .
  2. درصورت حساس بودن دندان ها دهانشویه ولرم فلوراید 0.05 % را تا زمان آماده شدن روکش بعد هر وعده غذایی در دهان خود به مدت سی ثانیه بچرخانید .و پس از آن لطفا تا یک ساعت آب هم میل نفرمایید.
  3. دندان های تراش داده شده را با مسواک به آرامی مسواک بزنید در صورت درد گرفتن دندان ها میتوانید از داروخانه گاز استریل تهیه نمایید و این دندان ها را با گاز استریل پاک نمایید و سایر دندان ها را مسواک بزنید .
  4. برای میل کردن نوشیدنی ها تا حد ممکن از نی استفاده نمایید .
  5. در صورتی که دارو برای شما تجویز شده است برای اطلاع از دستورالعمل داروهایی که به شما تجویز شده است اینجا کلیک نمایید . داروهای خود را با یک لیوان آب کامل مصرف نمایید و حدالامکان با معده پر ( جهت جلوگیری از درد معده ) مصرف نمایید . کلیه داروها را طبق دستورالعمل مصرف نمایید . هر کدام از این دستورالعمل ها دلیلی علمی دارند برای مثال خوردن مسکن تجویز شده با وجود نداشتن درد الزامی میباشد زیرا این مسکنها خاصیت ضد التهاب داشته و تا حد امکان از تورم و کبودی صورت جلوگیری مینمایند .
  6. لطفا در صورتی که دندانتان برای لمینت تراش داده شده است قسمت مراقبتهای پس از تراش لمینت را هم در صفحه قبل مطالعه فرمایید.
  7. لطفا در صورتی که دندانتان برای روکش تراش داده شده است قسمت مراقبت پس از چسباندن روکش را مطالعه فرمایید.
تعداد نظرات : 1
  1. بهمن حسین پوراقدم 1402/06/06 - 18:47

    پس از چسباندن روکش احتمال قوی به مرور رفع خواهد شد تا زمان تحویل روکش موارد بالا را رعایت فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *