عکس از افزایش طول عمر روکش دندان

افزایش طول عمر روکش دندان

افزایش طول عمر روکش دندان: مانند هر سرمایه‌گذاری دیگری، اگر روکش‌ دارید، باید آن‌ها را تا جایی که ممکن است دوام بیاورید. روکش های شما به این منظور است که لبخند رویاهایتان را به شما هدیه دهند. آنها می توانند طول دندان های شما را افزایش دهند، به شما این فرصت را بدهند که دندان های سفید روشنی را که همیشه می خواستید داشته باشید و حتی شکل دندان های شما را تغییر دهند.

افزایش اعتماد به نفس که با یک لبخند بی نقص جفت می شود قیمتی ندارد ، اما واقعیت این است که روکش ها می توانند گران باشند. بدون مراقبت مناسب، می توانید خیلی زودتر از آنچه انتظار داشتید به دنبال تعویض آنها باشید. همانطور که از دندان های خود مراقبت می کنید، باید از روکش های خود نیز به خوبی مراقبت کنید.

اگر از روکش های خود به درستی مراقبت کنید، به راحتی می توانید طول عمر آنها را افزایش دهید.

کارهای ساده ای وجود دارد که می توانید برای افزایش طول عمر روکش های خود انجام دهید. این مراحل را دنبال کنید تا لبخند خود را بی نقص نگه دارید و عمر روکش های خود را افزایش دهید.

مراحل افزایش طول عمر روکش دندان

1. افزایش طول عمر روکش دندان با محدود کردن الکل

آیا می دانستید که الکل می تواند به روکش های شما آسیب برساند؟

زیاده روی در نوشیدنی های الکلی می تواند چسبندگی روکش های شما را نرم کند. این آسیب می تواند روکش ها را سریعتر فرسوده کند. علاوه بر این، الکل موجود در دهان شویه می تواند به روکش ها نیز آسیب برساند. قبل از خرید دهانشویه حتما برچسب آن را بخوانید. جایگزین های زیادی برای دهانشویه با الکل وجود دارد. هرچه الکل کمتری بنوشید و مصرف کنید، روکش‌هایتان ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

2. آنها را به درستی تمیز کنید

همانطور که باید هر روز دندان های خود را تمیز کنید، باید به روکش های خود نیز توجه کنید. بی توجهی به مسواک زدن، نخ دندان کشیدن و مراجعه منظم به دندانپزشک می تواند بر ظاهر روکش های شما تأثیر بگذارد، باعث آسیب شود و تأثیر منفی بر سلامت دهان و دندان شما بگذارد.

مسواک زدن دو بار در روز، نخ دندان کشیدن و رفتن به دندانپزشک برای تمیز کردن، اجزای مهم مراقبت مناسب از روکش ها و دندان های طبیعی هستند.

3. افزایش طول عمر روکش دندان ، با استفاده نکردن از دندان به عنوان ابزار

آیا به طور مرتب از دندان های خود برای پاره کردن بسته بندی استفاده می کنید؟ آیا به جای بریدن سیب، آن را گاز می گیرید؟

این عادات به ظاهر بی ضرر می توانند آسیب جدی به روکش های شما وارد کنند. به هر حال، روکش ها از مواد نازک ساخته شده اند، بنابراین اگر مراقب نباشید به راحتی آسیب می بینند. قبل از اینکه متوجه شوید، تراشه هایی در روکش های خود خواهید داشت.

4. سایش و پارگی غیر ضروری را کاهش دهید

آیا شب ها دندان قروچه می کنید؟ آیا شما ورزش تماسی انجام می دهید؟

درست مانند استفاده از دندان‌ها برای باز کردن بسته‌ها یا به‌عنوان اینکه قیچی می‌تواند روکش‌های شما را خرد کند، ساییدن دندان‌ها نیز می‌تواند باعث آسیب شود. با دندانپزشک خود صحبت کنید و راه حلی برای این مشکلات بیابید. برای دندان قروچه و حتی ورزش های تماسی می توانید از محافظ دهان استفاده کنید. لایه محافظ اضافی از ترک و بریدگی روکش های شما جلوگیری می کند.

جهت رزرو نوبت آنلاین کلیک کنید!!!

عکس از افزایش طول عمر روکش دندان

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *