عکس از خونریزی لثه

درمان خونریزی لثه

خونریزی لثه یک علامت هشدار دهنده است که شما به ژنژیویت مبتلا هستید. نوعی عفونت لثه که در نهایت میتواند به یک مشکل جدی تبدیل شود.

چه چیزی باعث خونریزی لثه ها می شود؟

ژنژیویت عمدتاً به دلیل رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان ایجاد میشود که به باکتریها اجازه میدهد تا روی دندانهای شما پلاک ایجاد کنند.
پلاک میتواند به مرور زمان به جرم تبدیل شود، که معمولاً یک لایه سفید و شکننده روی دندانهای شما در اطراف لبه های لثه است.
 باکتریها به مرور زمان لثه های شما را تحریک و ملتهب میکنند و باعث تورم و خونریزی آنها میشوند.
عفونت های لثه نیز یکی از دلایل اصلی بوی بد دهان هستند. عفونت باکتریایی میتواند بوی متمایز پوسیدگی ایجاد کند که میتواند خجالت‌آور و درمان آن دشوار باشد.

اگر با عفونت لثه خود مقابله نکنید چه اتفاقی می افتد؟

با گذشت زمان، باکتری‌هایی که باعث خونریزی لثه‌ ها میشوند، شروع به آسیب جدی به لثه‌ها میکنند که منجر به تحلیل استخوان میشود. ممکن است متوجه نباشید که بیماری لثه در واقع دلیل اصلی از دست دادن دندان افراد است.
خوشبختانه فناوری مدرن لیزر در از بین بردن عفونت های باکتریایی که باعث خونریزی لثه، التهاب لثه و پریودنتیت می شوند، بسیار موثر است.

چرا لیزر درمانی برای خونریزی لثه و از بین بردن عفونت ها بهترین است؟

روش مرسوم برای درمان ژنژیویت پیشرفته یا بیماری پریودنتال جدی تر معمولاً شامل آنتی بیوتیکها، اولتراسونیک و ابزارهای تیز برای خراش دادن و جداسازی مکانیکی ناحیه عفونی است. اگر عفونت لثه شدید باشد، این روش میتواند دردناک باشد و به دوره نقاهت قابل توجهی نیاز دارد. مقیاس کننده اولتراسونیک در از بین بردن مقدار قابل توجهی از عفونت باکتریایی خوب است، اما در مقایسه با لیزر کوتاه است.

در لیزر + دندان جامع ، ما از درمان پریودنتال PIPS برای تبخیر باکتریها، مواد زائد آنها و بیوفیلم موجود در آن استفاده میکنیم. انرژی لیزر سطح دندان را تمیز میکند که سطح ایده‌آلی برای شروع بهبودی لثه و اتصال مجدد به آن فراهم میکند.

لیزر همچنین خط لثه و رگهای خونی را مهر و موم میکند، بنابراین حداقل خونریزی یا تورم وجود دارد که لیزر درمانی را نسبت به روشهای معمولی بسیار راحت میکند.

جهت رزرو نوبت آنلاین کلیک کنید!!!

عکس از خونریزی لثه