عکس دندانپزشکی دیجیتال

دندانپزشکی دیجیتال

دندانپزشکی دیجیتال شامل استفاده از فناوری یا دستگاه های دندانپزشکی است که از قطعات کامپیوتری یا دیجیتالی استفاده می کنند. از سوی دیگر، رسانه های دندانپزشکی سنتی از روش های مکانیکی یا الکتریکی استفاده می کنند.
فناوری مبتنی بر رایانه، شیوه‌های دندانپزشکی را قادر می‌سازد تا مراقبت از بیمار را بیشتر کند. مهمتر از همه، دندانپزشکی دیجیتال مراحل دستی رویه های دندانپزشکی را حذف می کند. به همین دلیل، دندانپزشکان می توانند یک فرآیند درمانی کارآمد و خودکارتر را ارائه دهند.

بهترین دندانپزشک تهران اگر در جستجوی آن هستید با ما تماس بگیرید.

مزایای دندانپزشکی دیجیتال

توسعه فناوری ها و تکنیک های جدید در دندانپزشکی مزایای مختلفی را برای بیماران به همراه دارد.

تشخیص دقیق وضعیت

دندانپزشکان می توانند از تکنیک های دیجیتال دندانپزشکی برای شناسایی دقیق، تشخیص و درمان بیماری های دهان در مراحل اولیه استفاده کنند. برخلاف تصاویر سنتی اشعه ایکس، تصاویر رادیوگرافی دیجیتال و اشعه ایکس CBCT را می توان بزرگ کرد. به همین دلیل، آنها می توانند نمایش دقیقی از دندان ها و آناتومی دهان بیمار را به نمایش بگذارند.

کاهش زمان و هزینه

به جای اینکه روزها منتظر یک آزمایشگاه برای ایجاد یک ترمیم باشید، یک پزشک می تواند آن را در همان روز آماده کند. بنابراین، تیم می تواند قرار ملاقات های بیشتر را حذف کند و در زمان و هزینه صرفه جویی کند. علاوه بر این، تصاویر دیجیتال بلافاصله برای آزمایشگاه ها و ارائه دهندگان بیمه در دسترس هستند. همچنین بیماران مجبور نیستند منتظر تصاویر بمانند و به راحتی می توانند آنها را روی صفحه نمایش مشاهده کنند.

افزایش تجربه بیمار

تصویربرداری دیجیتال همچنین دندانپزشکان ما را قادر می سازد تا استفاده از مواد قالب گیری سنتی را که بسیاری از بیماران آن را ناراحت کننده می دانند، کاهش دهند. دندانپزشک شما به جای برداشتن قالب، اکنون می تواند به راحتی دندان های شما را با یک اسکنر سه بعدی اسکن کند. این بدان معنی است که شما مجبور نخواهید بود مواد قالب گیری را گاز بگیرید یا سینی هایی را در دهان خود قرار دهید. به طور کلی، بسیاری از بیماران استفاده از اسکنر سه بعدی را بسیار راحت تر می دانند.

ارتباطات بهبود یافته

تصویربرداری دیجیتال همچنین به دندانپزشکان ما اجازه می دهد تا با سایر متخصصان و آزمایشگاه های دندانپزشکی همکاری کنند. این حتی می تواند در زمانی که بیمار هنوز در حال تمرین است اتفاق بیفتد. علاوه بر این، قالب های سه بعدی دندان را می توان برای بازخورد فوری در مورد روش ها و ترمیم های برنامه ریزی شده ارسال کرد. 

جهت رزرو نوبت آنلاین کلیک کنید

عکس دندانپزشکی دیجیتال

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *