zohrehdental impelant

ایمپلنت های دندانی چیست؟

ایمپلنت های دندانی پیچ های تیتانیومی کوچکی هستند که مستقیماً در استخوان فک بیماران قرار میگیرند. آنها سیستم جایگزینی دندان توصیه شده در بازار هستند. ظاهر، احساس و عملکردی مانند دندانهای طبیعی دارند. علاوه بر این، آنها تحریک بسیار مورد نیاز استخوان فک را فراهم میکنند که به قوی نگه داشتن آن و حفظ شکل آن کمک میکند.

آیا من برای استفاده از ایمپلنت دندان خیلی جوان هستم؟

واقعاً حداقل سنی برای دریافت ایمپلنت وجود ندارد. با این حال، پزشکان ما بر اساس نیازها و سلامت دهان و دندان شما تعیین خواهند کرد که آیا شما واجد شرایط این روش هستید یا خیر. بیمارانیکه استخوان فک کاملاً توسعه یافته ندارند، کاندیدای خوبی برای ایمپلنت  در نظر گرفته نمیشوند. اکثر افراد بین ۱۷  تا ۲۰ سالگی بلوغ استخوان فک را تجربه میکنند. اما پزشکان ما کاندیداتوری شما را بر اساس تصاویر و اشعه ایکس ارزیابی می کنند.

مهم است به خاطر داشته باشید که اگر ایمپلنت‌های دندانی خیلی زود، قبل از بلوغ کامل استخوان فک، قرار داده شوند، در حین رشد با استخوان فک حرکت نمی‌کنند. این می تواند بعداً مشکلاتی را در ارتودنسی برای بیماران ایجاد کند.

آیا سن من برای بهره مندی از ایمپلنت دندان بسیار زیاد است؟

هیچ محدودیت سنی برای ایمپلنت دندان وجود ندارد. اگر در اواخر دهه ۷۰ ، یا حتی در دهه ۸۰ یا ۹۰ زندگی خود هستید، و همچنان کاندیدای ایمپلنت های دندانی بر اساس سلامت کلی دهان و دندان خود هستید، پزشکان ما آنها را برای شما قرار میدهند. در نهایت،کاندیداتوری هر فرد برای کاشت دندان پس از ارزیابی کامل توسط یکی از پزشکان ما مشخص میشود.

هنگامی که برای مشاوره انفرادی با آنها ملاقات می کنید، آنها منطقه یا مناطق مورد نظر شما را به طور کامل بررسی می کنند، هر گونه عکس برداری با اشعه ایکس یا تصویر مورد نیاز را می گیرند، در مورد سلامت دهان و دندان و پزشکی شما با شما صحبت می کنند و به هر سوالی که دارید پاسخ می دهند. در مورد رویه در پایان، اگر مشخص شود که کاندیدای خوبی هستید، روش کاشت ایمپلنت دندان ایمن و موثر است، حتی اگر 99 ساله باشید!

جهت رزرو نوبت آنلاین کلیک کنید

عکس از ایمپلنت دندان

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *